اتحاد و اتحاد ملت ایران دشمنان را ناامید کرده است


ساعت: 15:51
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854876

سعید کهنسال گفت: اگر امروز مراسمی به یاد شهدا برگزار کنیم، راحیل و سردار دلا، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را دارم، نشان دهنده علاقه مردم به شهادت و شهادت است و اتحاد دشمن را ناامید می کند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سعید کهنسال صبح امروز در یادواره شهدای روستای امره ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، ترور، امنیت، میهن، معدن و سلامت، هدف از برپایی یادمان شهدا
وی به ارزش‌های معنوی و اخلاقی و رفتاری شهدا اشاره کرد و گفت: امروز باید ارتباط خود را با شهدا عمیق‌تر کنیم و نور شهدای عزیز و ویژگی‌های آن‌ها (دعای اول وقت) را بیشتر لمس کنیم. تلاوت قرآن). ‘an، ولایت و …) مثال بزنید.

وی افزود: شهدا دیگران را بر خود ترجیح دادند و در تواضع، تواضع و اخلاص بی نظیر بودند و به طمع، مادیات و مشکلات دنیوی علاقه نداشتند، بلکه هدفشان حفظ انقلاب و کارآمدی آن بود.

کوهنسال افزود: شهدا دیگران را بر خود ترجیح دادند و در تواضع، تواضع و اخلاص بی نظیر بودند و به طمع، مادی گرایی و مشکلات دنیوی علاقه نداشتند، بلکه هدفشان حفظ انقلاب و اثرگذاری آن بود.

این مسئول با بیان اینکه شهدا از نوع عاشورایی هستند تصریح کرد: شهدای عزیز در صحنه ها و جبهه های مختلف رشادت و رشادت از خود نشان دادند و امروز اندیشه پاک شهدا در فرهنگ ایثار و شهادت تجلی یافته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت بسیاری از چالش ها، آسیب های اجتماعی و اخلاقی را از جامعه دور می کند، اذعان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه اجتماعی و انتقال آن فرهنگ محسوب می شود. برای نسل آینده ضروری است.

این مسئول با اشاره به اینکه شهدا با جهاد خود در شرایط سخت و در جبهه های نبرد خیر علیه منکر دلداری می دهند، خاطرنشان کرد: اگر امروز در فضایی آرام زندگی می کنیم به برکت خون شهداست و این حداقل هاست. که ما مدیون شهدای عزیز هستیم.

این پیرمرد افزود: شهدا مظلومانه از دنیا رفتند و حفظ فرهنگ شهدا وظیفه ماست، این شهدا بودند که ما را به راه نجات رساندند و امروز مدیون آنها هستیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کاربرد فرهنگ ایثار و شهادت باید به فضایل اجتماعی منجر شود، گفت: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت بسیاری از ناملایمات را از جامعه دور می کند.

وی تصریح کرد: برای حفظ یاد و نام شهدا باید قرارگاه فرهنگی ایجاد و نمادهای ایثار مانند المان و یادمان شهدا در جامعه رواج یابد.

این پیرمرد حفظ آرمان ها، ارزش های دینی، دستاوردها، گرویدن به فرهنگ ایثار و شهادت، مظلومیت را از نشانه های ماندگاری انقلاب دانست و گفت: اگر امروز مراسمی به یاد شهدا برگزار شود، مرحوم امام را به شهادت و شهادت نشان می دهیم و این انسجام و یکپارچگی دشمن را ناامید می کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در دنیا عزت و اقتدار داشته باشید.

وزیر وجود یک مقام عالی رتبه پس از رحلت حضرت امام خمینی (ره) را نعمت الهی دانست و گفت: بصیرت و درایت امام خامنه ای موجب از بین رفتن داعش خبیث شد که تهدیدی برای مسلمانان محسوب می شد. .

وی افزود: شهدای مدافع حرم برای حفظ حریم آل الله در سوریه و در مبارزه با داعش این امنیت را برای مردم منطقه به ارمغان آورده اند. اسدی آراسته است.

کوهنسال به نظام خدمات رسانی بنیاد اشاره کرد و اذعان داشت: نگاه ما به شهادت، نگاه تکریم بر اساس تکریم، احترام و همکاری است.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با تشکر از برگزارکنندگان این یادواره و بیان یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا ناظر و آگاه هستند و ما را می بینند و این یادواره ها برای همه ما توسل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید