قدس روز امید و اتحاد مسلمانان بیدار در سایه مقاومت / اعلام نفرت ملت از اسرائیل با مشت های گره کرده


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834859

بهروز فرحی گفت: روز قدس کار هوشمندانه امام خمینی (ره) بود که امت اسلامی را در مقابل استکبار و ظلم قیام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز فراهی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با عصر هامون گفت: مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان است و امت اسلامی را بیدار کرده است.

وی با اشاره به اینکه مساجد الاقصی و قدس در کانون حوادث فلسطین قرار دارند، گفت: این روزها یهودیان صهیونیست بی شرمانه به خود اجازه ورود یا هتک حرمت به این حرم مطهر را می دهند.

فراهی افزود: از سال 2017 که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا ترفند معامله قرن را مطرح کرد و این طرح وحشیانه آمریکا عملی شد، از آن زمان تجاوزات رژیم صهیونیستی به قدس و مسجدالاقصی هر روز تشدید شده است. . یهودیانی که خواهان اخراج همه فلسطینی ها هستند و جنبش صهیونیستی می خواهد نقشه ناتمام 1948 برای اشغال فلسطین را اجرا کند، برای حملات بیشتر به مسجد الاقصی روی آورده اند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اسرائیل از مرزهای بشریت دور شده است، افزود: اشغالگری، نژادپرستی افراطی، نقض حقوق بشر و نسل کشی، شهرک سازی های غیرقانونی و ظالمانه و تخریب خانه های مردم، دستکاری در الخلیل و قدس، یهودی سازی، شهدای کودک و… بازداشت تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان فلسطینی، مردان و زنان شهید فلسطینی، هتک حرمت، تعرض به نمازگزاران و ممنوعیت اقامه نماز در مسجد الاقصی و جنایات دیگر رخ می دهد. صهیونیسم غیرانسانی است

این کارشناس سیاسی گفت: روز قدس یکی از مظاهر واقعی وحدت و انسجام واقعی کل جهان اسلام است، روزی که امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی در سال 1357 جمعه آخر ماه مبارک رمضان را قدس جهانی اعلام کردند. آن را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین نامیدند.

وی با اشاره به تعیین روز قدس از سوی امام خمینی (ره) گفت:

فرحی گفت: روز قدس روزی است که سرنوشت مردم مظلوم فلسطین را رقم می زند. منطقه جهان اسلامی و همه آزادیخواه جهان شده است.

این کارشناس سیاسی همچنین یادآور شد: در روز قدس مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی که نگاه همه مسلمانان جهان است، این کشور با حضور پرشور خود پس از اپیدمی و وقفه ایجاد شده با سردادن شعار ما خواهیم بود. ضربه استکبار جهانی، استکبار و دشمن اصلی اسلام بوده و هست، در دهان همه ظالمان جهان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید