رژیم کودک کش صهیونیستی از اتحاد مسلمانان می ترسد/ رسانه های غربی به دنبال به حاشیه راندن روز جهانی قدس هستند


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823329

کمالی با بیان اینکه رسانه های استکباری به دنبال به حاشیه راندن آگاهی عمومی در خصوص راهپیمایی روز قدس هستند، گفت: رژیم صهیونیستی که به کشتن کودکان می پردازد عمیقا از وحدت مسلمانان در روز قدس هراس دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید کمالی، تحلیلگر مسائل سیاسی در استان هرمزگان به هرمز گفت: راسموس پالودن، رهبر حزب راست افراطی دانمارک، قرآن کریم را در یکی از محله های مسلمان نشین سوئد سوزاند. نیز مرتکب این توهین شد.

وی افزود: نکته تعاملی این است که این مرد با حمایت پلیس سوئد قرآن کریم را بدون توجه به اعتراض مردم در فضای باز آتش زد.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان می گوید: عجیب ترین چیز این است که صدها نفر در این کشور می خواستند با مقصر برخورد کنند و تعدادی از تظاهرکنندگان مجروح شدند و چندین ماشین پلیس به آتش کشیده شد، اما خبری از درگیری نیست و این یعنی یک توطئه دشمن با برنامه ریزی و پیگیری اهداف.

کمالی گفت: به نظر می رسد رسانه های غربی، استکباری و صهیونیستی به دنبال به حاشیه راندن آگاهی عمومی در خصوص راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جنایات و جنایت های صورت گرفته در مسجدالاقصی هستند. .” نباید از آنها غافل شد.

وی گفت: آنها نمی دانند که این گونه جنایات و توهین ها ناشی از یأس و به لطف خداوند و برکات ماه مبارک رمضان، وحدت امت اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اتحاد ملت است. امت اسلامی در زیر سایه قرآن کریم و تقریب مسلمانان در سراسر جهان در خیمه قرآن صورت می گیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی استان هرمزگان ادامه داد: روز جهانی قدس روز گسترش فرهنگ مقاومت و انتفاضه در بین افکار عمومی ملت های مسلمان و افشای جوهره رژیم جنایتکار دروغین صهیونیستی برای کشتار کودکان در افکار عمومی جهان و آشکار است. موید لزوم یک رژیم صهیونیستی است و بیش از پیش دشمن اصلی و مشترک ملت‌های مسلمان و همه بشریت محسوب می‌شود.

کمالی افزود: این رژیم کودک کش عمیقاً از اتحاد مسلمانان در روز قدس هراس دارد و می خواهد با نقشه های باطل و شیطانی جلوی این وحدت را بگیرد که معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) آن را پایه گذاری کرد، اما دشمنان ما هستند. نفهمید که دست خدا بالاتر از همه دست است، «یدالله مافوق عقایدهم» و باور کنید که با هتک حرمت به قرآن مانع اتحاد مسلمانان در حمایت از قدس شریف می شود، بلکه رشته ای از اوهام است. .

وی گفت: از این رو امت اسلامی ضمن محکومیت این گونه جنایات، از دولت سوئد می خواهند که با این مرد قاطعانه برخورد کند و از همه ملت های مسلمان جهان توهین و عذرخواهی کند و گرفتار حیله های دشمن نخواهیم شد. با هوشیاری و حمایت کامل از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس: ما به آنها پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید