روز قدس روز اتحاد و همبستگی مسلمانان است


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835023

آصفری گفت: می توان با این انسجام و وحدتی که ملت های مسلمان در روز قدس شکل دادند، بار دیگر به رژیم صهیونیستی ثابت کرد که مردم مسلمان در سراسر جهان به آنها اجازه نخواهند داد مسجد القصی را با خود تصرف کنند. حقه چون مسجدالاقصی قبله مسلمین است «بود و خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری سخنگوی مردم هنداب و کمیجان اراک در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب پرس گفت: روز قدس روز وحدت و همبستگی ملت های مسلمان و آزادی بخش مردم جهان در برابر سیاست های جاه طلبانه و تروریستی و اشغالگری رژیم صهیونیستی است. “

وی ادامه داد: نامگذاری قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی(ره) باعث ایجاد وحدت و انسجام بین ملت‌های مسلمان شد و آن چنان ضربه‌ای به پیکر رژیم صهیونیستی وارد کرد که نتوانست به سناریوی صهیونیستی برسد. اقدام و هدف آن حفظ سرزمین های اشغالی در اختیار خود است.

این نماینده مجلس گفت: فرمان خداوند در قرآن کریم است، نباید اجازه دهیم رژیم صهیونیستی با حمایت سیاسی خود به اهداف خود برسد. روز قدس منجر به تشکیل انتفاضه دوم و سوم در سرزمین های اشغالی مردم مسلمان فلسطین شد.

آصفری بیان کرد: وظیفه همه ملت های جهان است که برای حمایت از روز قدس به عنوان نماد وحدت مسلمانان در سراسر جهان تلاش کنند و با هرگونه سلطه طلبی و زیاده خواهی علیه ملت های آزادیخواه جهان به ویژه ملت های مسلمان مبارزه کنند.

وی گفت: با راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان، صدای شکسته شدن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد.

آصفری در پایان گفت: می توان با این انسجام و وحدتی که ملت های مسلمان در روز قدس شکل دادند بار دیگر به رژیم صهیونیستی ثابت کرد که مردم مسلمان در سراسر جهان به آنها اجازه تسلط بر قدس را نخواهند داد. مسجد کوسایی با ترفندهایشان «مسجد الاقصی قبله مسلمانان بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید