جمهوری اسلامی ایران محور همبستگی و اتحاد مسلمانان است


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884339

مشاور مذهبی دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق:

مشاور مذهبی دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران محور همبستگی و اتحاد مسلمانان است و پیشنهاد می شود حاکمان کشورهای منطقه به محور مقاومت بپیوندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سید احمد برزنجی روز چهارشنبه در نخستین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی در سنندج اظهار داشت: از حمایت همیشگی جمهوری اسلامی ایران از مردم مسلمان اقلیم کردستان عراق به ویژه سپاسگزاریم.

وی افزود: امروز منطقه ما مورد هجمه بسیاری از دشمنان قرار دارد و منطقه خاورمیانه به بستری برای دشمنان قسم خورده مسلمانان تبدیل شده است تا با تکیه بر داشته های خدادادی خود بر مسلمانان مسلط شوند.

برزنجی تصریح کرد: بی شک گرد هم آوردن قلوب مسلمانان منطقه ما بزرگترین سلاح در برابر توطئه های صهیونیسم جهانی و شیطان بزرگ آمریکاست که دنیا را می خورد.

وی افزود: دروغ های آمریکا و کشورهای غربی برای مردم منطقه ثابت شده و دیگر جایی در افکار عمومی مردم ندارند.

مشاور مذهبی دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق تصریح کرد: بدون شک بر اساس وعده های الهی اسلام، اسلام دینی جهانی خواهد بود و برای تحقق هر چه سریعتر این وعده الهی، همه ما مسلمانان باید در کنار یکدیگر بایستیم و در برابر توطئه های دشمنان متحد شویم.

برزنجی افزود: خرسندیم که جمهوری اسلامی ایران اکنون مرکز وحدت و وحدت امت اسلامی و پرچمدار مقابله با دشمنان اسلام در منطقه ماست و تعامل گسترده، تاریخی و دائمی با مردم دارد. منطقه کردستان عراق».

وی گفت: به حاکمان کشورهای اسلامی منطقه پیشنهاد می شود با پیوستن به جبهه مقاومت و ایستادگی در کنار مردم منطقه در برابر دشمنان قسم خورده اسلام.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید