وحدت بین مسلمانان منجر به حکومت اسلامی و قیام می شود / قدرت ایران اسلامی مدیون برادری و همبستگی اسلامی است

زمان: 09:26
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777638

امام جمعه اهل سنت استان کرمان با تاکید بر اینکه وحدت بین مسلمانان منجر به حکومت اسلامی ، احیا و قیام می شود ، گفت: قدرت امروز ایران اسلامی مدیون وحدت ، برادری و همبستگی اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند ؛ دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول به ابتکار امام راحل ، معمار بزرگ انقلاب ، هفته وحدت اعلام شد. این اقدام امام خمینی (ره) با هدف تقویت وحدت امت اسلامی و ارائه الگوی عملی برای ما مسلمانان است.

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ وی ضمن استقبال از هفته وحدت گفت: ماه ربیع الاول مصادف است با سالروز درخشان پیامبر بزرگ اسلام (ص) ، پیامبر نور و خوبی ، پیامبر هدایت و سعادت و هفته وحدت یک اقدام بسیار مهم ، تعریف شده و ارزشمند امام خمینی ، بنیانگذار ، بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

وحدت بین مسلمانان منجر به حکومت اسلامی و قیام می شود

امام جمعه اهل سنت اهل ولسوالی رامشک در کالج گنجه ادامه داد: امام راحل 12 تا 17 ربیع الاول را به عنوان هفته وحدت ، میلاد پیامبر اسلام (ص) به عنوان محور وحدت عنوان کرد بنابراین هر عمل ، عادت ، گفتار و رفتار اتحاد و اخوان المسلمین شیعه و سنی.

وی گفت: “اگر امروز در برخی از کشورهای اسلامی جنگ و نزاع وجود دارد ، به دلیل دوری قلب مسلمانان از یکدیگر است؛ زیرا اساس اصلی تقویت بنیان های جامعه اسلامی ضربه به محبت خداوند است.

مولوی چاهانی تاکید کرد: “اتحاد در بین مسلمانان منجر به حکومت اسلامی ، احیا و قیام می شود. وحدت باعث برافراشته شدن پرچم و پرچم های اسلامی و افزایش قدرت اسلامی می شود. این همان است که از آموزه های خداوند استفاده کنیم و به وحدت پایبند باشیم.”

قدرت ایران اسلامی به دلیل برادری و همبستگی اسلامی است

امام جمعه اهل سنت از منطقه رامشک در کالج گنجه با تاکید بر اینکه قدرت امروز ایران اسلامی مدیون وحدت ، برادری و همبستگی اسلامی است ، گفت: رهبران و پرچمداران این همبستگی اسلامی ، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای

وی خاطرنشان کرد: هر مسلمانی به پیروی از رهبری بزرگ باید موجی از وحدت و بیداری اسلام را در هر استان ، شهر و خانه ایجاد کند و ما نیز موظفیم این وحدت و برادری را در خانه های خود و در بین فرزندانمان آموزش دهیم. . ” به

دشمنان اسلام از وحدت مسلمانان وحشت زده شده اند

مولوی شهکی در گفتگو با راه آرمان؛ وی در حالی که هفته وحدت را جشن می گرفت و تولد پیامبر بزرگ اسلام را به وی تبریک می گفت ، به همه مسلمانان جهان گفت: جهان ، چه شیعه و چه سنی. “دور هم جمع شوید و مشکلات و اختلافات آنها را حل کنید.

امام جمعه اهل سنت از نگین کویر فهرج با اشاره به اینکه اصل وحدت اجتناب از اختلاف است ، تصریح کرد: هفته وحدت فرصتی است برای مسلمانان شیعه و سنی که با یکدیگر تعامل داشته باشند ، یکدیگر را دوست داشته باشند.

وی با بیان اینکه وقتی یک روحانی اهل سنت دست یک روحانی شیعه را می گیرد و بین مسلمانان وحدت ایجاد می کند ، دشمنان اسلام صهیونیستی و غربی ها وحشت زده می شوند ، گفت: دشمنان به دنبال تقسیم صفوف مسلمانان و ایجاد تفرقه هستند و بر این اساس ما باید توجه ویژه ای داشته باشیم. به موضوع وحدت بین مسلمانان

مولوی شهکی با تأکید بر اینکه مسلمانان باید در مقوله وحدت مسلمانان گام های فعالی بردارند ، خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی به دلیل حکومت شخصیت برتر ، شخصیت خاخام و روحانی آیت الله خامنه ای ، وحدت بین مسلمانان برقرار می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید