پرچم جمهوری اسلامی ایران نماد همبستگی ملی و وحدت بین ملت هاست


ساعت: 08:35
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898939

محمدرضا طاهری نسب گفت: پرچم جمهوری اسلامی ایران نماد همبستگی ملی و تبلور فرهنگ، تاریخ، تمدن و خاستگاه ملت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا طاهری نسب مربی و داور بین المللی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه پرچم هر کشور نماد همبستگی ملی در آن کشور است، گفت: پرچم هر کشور تنها مبنایی برای اتحاد و همبستگی این تبلور فرهنگ، تاریخ، تمدن و خاستگاه یک ملت است.

وی افزود: متأسفانه اخیراً شاهد رفتارهای غیرمنطقی در برخی نقاط کشور هستیم که هم رقت انگیز و هم تأثیرگذار است، پرچم نماد ملی هر کشوری است، جامعه ورزش این اقدامات وقیحانه هتک حرمت به نماد مقدس را محکوم می کند. پرچم، که غیرقابل تحمل بود.”

این مربی و داور بین المللی تکواندو تاکید کرد: جامعه ورزش همانطور که همواره به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران احترام گذاشته است، اکنون بیش از هر زمان دیگری به آن احترام گذاشته و انزجار خود را از این اقدامات زشت اعلام می کند.

وی گفت: سرود ملی و به اهتزاز درآوردن پرچم زیبای کشورمان در میادین بین‌المللی افتخاری است که می‌توان چنین صحنه افسانه‌ای و وصف‌ناپذیری را با شور و شعف تماشا کرد.

این مربی و داور بین المللی تکواندو ادامه داد: وقتی پرچم ایران در عرصه های مختلف ورزشی، هنری و اتفاقاتی که در دنیا رخ می دهد به اهتزاز در می آید و به اوج خود می رسد، آن وقت می توانی احساس غرور کنی و ایرانی باشی، او افتخار کرد و دوستش داشت.

طاهری نسب خاطرنشان کرد: امیدوارم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه بر فراز جهان بدرخشد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید