بیست و دومین بخمن نماد اقتدار و همبستگی ملت ایران بود/ حضور مردم چشمگیر بود


زمان: 15:13
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808158

رئیس دفتر شورای سیاسی ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

حجت الاسلام عبودی گفت: انصافا آنچه در میدان 22 بهمن امسال شاهد بودیم حضور چشمگیر مردمی بود که نماد قدرت و همبستگی ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عبودی رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس ; وی در خصوص حضور باشکوه مردم در 31 اسفند باخمن و لزوم تبیین مکتب انقلاب اسلامی گفت: عادلانه است. چرا؟» ایران قبل از انقلاب ۵۷ هیچ دستاورد و پیشرفتی در علم، صنعت، فناوری، دفاع و غیره نداشت.

وی افزود: باید توجه داشت که قبل از انقلاب کشور ما در دست بیگانگان بود و هیچ استقلالی در حکومت و اداره ایران وجود نداشت در حالی که ما کاملاً به غرب و شرق و بالاترین مقام ایران وابسته بودیم. با پیروزی انقلاب اسلامی بخش هایی از ایران مانند بحرین، آرارات و… به دلیل همین تحقیرها و وابستگی ها در زمان رژیم پهلوی از کشور جدا شد.

حجت الاسلام عبودی گفت: هر چند ملت ایران در آن زمان فاقد عزت و احترام بودند و در نهایت ذلت و ذلت زندگی می کردند، اگرچه نماد بارز این همه ذلت «کاپیتولاسیون» بود، اما قبل از انقلاب در بحث پیشرفت علمی، صنعتی نظامی و دفاعی ما حرفی برای گفتن نداشتیم، زیرا کاملاً به بلوک غرب و شرق و حتی کوچکترین تجهیزات نظامی و دفاعی وابسته بودیم. بنابراین ما به هیچ وجه نمی توانیم انقلاب اسلامی و رژیم پهلوی را با هم مقایسه کنیم. چون این مقایسه اصلا درست نیست.

رئیس دفتر شورای سیاسی امام کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز می بینیم که جمهوری اسلامی در 43 سال گام های بلندی برداشته است که برای همگان قابل مشاهده و ملموس است که از جمله آنها می توان به پیشرفت جمهوری اسلامی در صنعت هوافضا اشاره کرد. «دفاع نظامی اذعان کرده است که جمهوری اسلامی یکی از بهترین های جهان در این زمینه هاست.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی از رشد علمی بسیار خوبی در مسائل علمی برخوردار است و طبق آمارهای جهانی که باز هم در منطقه اول جهان و در رتبه اول (10 کشور جهان) از ایران اسلامی امروز تا در دنیا به آن مرکز پزشکی می گویند که به برکت انقلاب اسلامی و عنایت خداوند متعال این پیشرفت اتفاق افتاد.

حجت الاسلام عبودی گفت: نکته دیگری که نیاز به توجه بیشتری دارد این است که این دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی در سایه تحریم ها، شورش ها و توطئه های دشمنان ایران امروز اگر در عرصه های علمی، دفاعی، امنیتی، صنعتی به دست آمد. ، پزشکی، نانوتکنولوژی، رادیوداروها، سلول های بنیادی، کشاورزی، زیرساخت ها و غیره. ما فقط با تلاش دانشمندان و جوانان پیشرفت کرده ایم، البته تنها کشور دنیاست که علیرغم تحریم ها فقط ایران کشور اسلامی است.

رئیس شورای سیاستگذاری امام جمعه استان افزود: بنابراین طبیعی است که دشمن با تشدید تحریف ها سعی در سیاه نمایی و تحریف کشور داشته باشد اما کسانی که منصفانه و واقع بینانه به مسائل نگاه می کنند این دستاورد را می بینند. من معتقدم مکتب و گفتمان انقلاب اسلامی باید توسط همه افراد جامعه تبیین شود.

وی ادامه داد: امروز آنچه برای ملت عزیز و مردم در اولویت قرار دارد، مسائل اقتصادی و معیشتی است که مجددا بر آن تاکید می کنیم و مسئولیت رسیدگی بیشتر به این مهم و اهمیت دادن به آن را در اولویت کاری خود می طلبیم. برنامه. «برنامه ها و اقدامات خود را طوری تنظیم کنید که مشکلات هر چه زودتر حل شود.

حجت الاسلام عبودی گفت: مردم همچنان به این دولت مردمی و انقلابی امیدوارند که تحولی در عرصه اقتصادی ایجاد کند، اما نباید فراموش کرد که در این زمینه نیازمند زمان هستیم و دولت باید از زمان و فرصت ها نهایت استفاده را ببرد. چرا؟ “این هیچ تاخیری قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: واقعاً مردم در این 43 سال از نظام اسلامی حمایت و همراهی کردند و مشکلات را به نوعی تحمل کردند. بیایید مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را داشته باشیم که امسال با عزت و شکوه به صحنه آمدند و حماسه ای دیگر خلق کردند.

حجت الاسلام عبودی در پایان گفت: انصافا آنچه امسال در میدان 22 باخمن شاهد بودیم حضور چشمگیر مردمی بود که نماد قدرت و همبستگی ملت ایران را به نمایش گذاشتند. و نکته ویژه مراسم 22 بهمن امسال این بود که همه روستاها روی صحنه رفتند و بسیاری از تصاویر پخش شده از رسانه ملی مربوط به روستاها بود که در نوع خود جدید هم بود، لذا کارکنان از هیچ تلاشی دریغ نکردند تا خدمت به این مردم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید