محور انقلاب اسلامی مردم هستند/ حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب نشان از همدلی و همبستگی ملت ایران است.


ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808800

بیاتی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و بیکاری در جامعه همچنان مردم در میدان حضور داشتند و این بار مسئولیت بر دوش مسئولان سنگین بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ولیله بیاتی نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 2200 باخمن گفت: 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد. همچنان شاهد حضور مردم در این راهپیمایی بودیم. این حضور باشکوه در 43 سال گذشته نشان دهنده وحدت، همدلی، انسجام و اتحاد ملت ایران بوده است.

وی افزود: البته در این مدت مسئولان تا حدودی از مردم فاصله می گیرند و این غیرقابل قبول است. زیرا این مردم هستند که با مسئولان موافق هستند و با توطئه دشمنان مخالفت کرده اند. بنابراین ورود مردم به جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار سنگینی بر دوش مسئولان است.

بیاتی گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و بیکاری در جامعه همچنان مردم در میدان حضور داشتند و این بار مسئولیت بر دوش مسئولان سنگین بود. اکنون که مجلس، دولت و قوه قضائیه متشکل از نیروهای انقلابی هستند، باید تلاش کنند، زیرا مردم انتظار دارند آنها محاکمه شوند و به اهدافی که خمینی (ره) برای انقلاب تعیین کرده اند، برسند.

این نماینده گفت: محور انقلاب اسلامی مردم هستند و آنها هستند که می توانند انقلاب را به اهداف خود برسانند. به همین دلیل مسئولان باید برای جلوگیری از آسیب های بیشتر متحد شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید