همبستگی، همدلی و همگرایی محور توسعه و پیشرفت استان است/ استفاده از ظرفیت نیروهای نخبه در اولویت برنامه استانداری قرار گیرد.

به گزارش راه دانا به نقل از کُردتودی، شیوا قاسم پور رئیس مجلس کردستان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار کردستان که در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، گفت: همانطور که می دانید همبستگی، همدلی و وحدت اساس است. این پیشرفت و پیشرفت استان است اما متاسفانه امروز در شرایطی هستیم که جوانان توانمند کردستان کمترین بهره را از ظرفیت استان می برند.

وی بیان کرد: جوانان نخبه و توانمند استان خواهان سهم خواهی و ارائه خدمات در سطوح عالی کشور هستند که امیدواریم در این مدت از جوانان و نیروهای کردستان بیشترین استفاده شود.

وی افزود: همچنین انتظار می رود استفاده از ظرفیت نیروهای نخبه و توانمند بومی استان کردستان در اولویت برنامه استانداری قرار گیرد چرا که بی توجهی به نیروهای بومی ظلم به مردم استان است.

قاسم پور خاطرنشان کرد: استاندار جدید کردستان را می گویم. قدر روحیه جوانی خود را بدانید و شجاعت خود را به کار گیرید و تمام تلاش خود را برای مردم کردستان به کار گیرید و بدانید که اگر نمی توانید برای مردم کار کنید، پست ها ارزشی ندارد زیرا در همه زمینه ها مدیران مجرب و شجاعی وجود دارند که هدفشان گرفتن یک مکان و محل نیت خدمت به مردم است.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان افزود: در دولت های گذشته کارهایی برای استان انجام شده است اما از دولت آقای رئیسی انتظار داریم کارهای بزرگی از جمله تکمیل پروژه های کریدور غرب، افتتاح راه آهن کردستان، ساماندهی راه آهن انجام دهد. مرز، فعال سازی بازارچه ها، مرز، توسعه گردشگری استانی و ثبت جهانی هورامان، ایجاد زنجیره فولاد، اجرای طرح اشتغال روستایی و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در کردستان، شناخت و اولویت بندی تصمیمات و اجرا ضروری است. پروژه های مبتنی بر این پرداخت.

وی در پایان گفت: مجمع نمایندگان استان کردستان آمادگی کامل خود را برای همکاری با استاندار جدید کردستان برای برون رفت از مشکلات اعلام می دارد و ضمن قدردانی و تشکر از استاندار سابق کردستان اعلام می کنیم که برای رفع مشکلات استان تلاش خواهیم کرد. در کنار استاندار جدید باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید