مسئولان باید از ظرفیت دانشجویان و جوانان نخبه استفاده کنند

ساعت: 20:09
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779284

آیت الله ناصری گفت: مسئولان در مراکز مختلف باید از دانشجویان و جوانان نخبه و متعهد برای تقویت این قشر در مقابل مسئولیت های اجتماعی استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ؛ آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان کنگره شهدا در دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اینکه به ورود دانشگاه علوم پزشکی به یادواره و کنگره شهدا: این اقدام قابل تقدیر است و شایسته است سایر دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی به ویژه آموزش و پرورش وارد این عرصه شوند.

وی برگزاری کنگره ها را امری پسندیده دانست و افزود: این محافل احساس مسئولیت در افراد و احساس مسئولیت در قبال خون شهدا در سایر افراد جامعه ایجاد می کند.

امام جمعه یزد با تاکید بر ضرورت هدایت در بین جامعه دانش آموزی و تعیین مسئولیت های مهم برای آنان، افزود: مسئولان مراکز مختلف باید از دانش آموزان و جوانان نخبه و متعهد برای تقویت این قشر در مواجهه با مسئولیت های اجتماعی استفاده کنند.

ناصری گفت: به نظر می رسد برخی از دانش آموزان در سبک زندگی خود به غرب توجه دارند و معنویت آنها نسبت به گذشته کاهش یافته است و همانطور که انتظار می رود استقلال فکری آنها افزایش نیافته است و این را می توان در سبک زندگی آنها مشاهده کرد. … “.

وی گفت: توجه بیشتر به ارزش های دینی و اخلاقی در دانشگاه ها ضروری است و دانشگاه ها باید به گونه ای کار تربیتی را انجام دهند که دانش آموزان اهداف عالیه را در زندگی دنبال کنند و برای رسیدن به این اهداف، شیوه زندگی خود را اصلاح کنند. و اسلامی شوند.»کردن.

امام جمعه یزد افزود: اگر عزت جامعه و اخلاق اجتماعی ما اصلاح شود و روحیه معنویت در جامعه تقویت شود، احساس مسئولیت در مردم بیشتر شده و جامعه به سمت پیشرفت پیش می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید