لزوم استفاده از جوانان نخبه ، فداکار و انقلابی در مناصب دولتی در کوگیلویه و پلیس استان بویراحمد / در محل حضور دارد

زمان: 15:02
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776270

نماز این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد برای قطع نماز و شکست دشمنان با حضور مردم استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح امروز زاگرس ، نماز این هفته در استانهای کوگیلویه و بویراحمد با حضور مردم استان اقامه شد.

پلیس کهگیلویه و بویراحمد در هر منطقه حضور دارد

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با تبریک سالروز امام امام حضرت ولی عصر (عج) ، اظهار داشت: راه تسلی و آرامش در این جهان و فراتر از آن تقوای الهی است. او می گوید همه چیز در جهت خوشبختی و رفاه و علاقه بندگان خدا است ، خدا خالق هستی است و به خوبی می داند چه چیزی برای مردم خوب است و چه چیزی بد است ، او بندگان خود را می فرستد.

امام جمعه استان کوگیلویه و بویراحمد گفت: “وجود برخی افراد مایه ننگ است. شخصی که ناموس دیگران و اموال دیگران را نقض می کند برایش ارزشمند نیست و عبادت ، حیا و حجاب بی فایده است. به آنها. جامعه بشری. “

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت های مختلف این هفته اشاره کرد و گفت: “هفته ای داریم که والدین و مربیان با هم ارتباط دارند ، سرمایه ما این کودکان هستند. از نظر معنوی ، اخلاقی ، سیاسی ، اجتماعی و علمی آنها آینده درخشانی خواهند داشت و اگر از عقب ماندگی علمی و اخلاقی رنج ببرند و درک سیاسی-اجتماعی نداشته باشند ، آینده در خطر است.

روز جمعه امام یاسوج در این باره فرمود: باید پیوند شود حالت خوبه بین والدین و مربیان و معلمان والدین باید اطلاعات کافی در مورد وضعیت دانش آموزان خود در مدارس داشته باشند. این ارتباط به توسعه آموزش کمک می کند و به خوبی مشاهده می شود.

امام جمعه یاسوج همچنین به روز تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و گفت: باید در ورزش و مسابقات قهرمانی و رشته های تخصصی پیشرفت کنیم. پیشرفت فیزیکی.

جمعه من یاسوج را در روز ولادت پیامبر بزرگ اسلام و آغاز آن دارم هفته وحدت وی اشاره کرد و گفت: “یکی از موارد ضروری وحدت بین مسلمانان و امت اسلامی است. دشمن از عدم وحدت بین مسلمانان سوء استفاده کرده و آنها را متحد کرده و برای دشمنان جهان اسلام مرز امنی ایجاد کرده است.”

وی افزود: غرب در سایه اختلافات حکومت می کند ، امروز که جهان اسلام دارای این همه سرمایه انسانی و مادی است ، اما به جای مواجهه با صهیونیست ها و دشمنان ، با مردم خود می جنگد ، خون آل سعود وارد شده است. یمن و خونریزی صدام در جنگ با جمهوری اسلامی در خدمت دشمنان اسلام است.

حسینی گفت: سرنوشت کنونی عراق و سوریه سایر کشورهای اسلامی به دلیل ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند و هر گونه اختلاف نباید منجر به درگیری شود نیازی به درگیری نیست ، ما باید با هم زندگی کنیم زیرا در بسیاری از موارد مشترک هستیم.

وی افزود: متأسفانه برخی افراد راه تکفیر را در پیش گرفته اند ، باید با چنین تفکری مقابله کرد. ما از مذاکرات ایران و عربستان برای کاهش نابرابری بین جامعه اسلامی و جلوگیری از خونریزی حمایت می کنیم. این مذاکرات در سایه وحدت محقق می شود. “

نماینده ولی فقیه در خطرات ویروس کرونا وی اشاره کرد و گفت: “واکسیناسیون را جدی بگیریم. ویروس هنوز در حال گسترش است. راه مقابله با واکسیناسیون و پیروی از دستورالعمل های بهداشتی.

حسینی با تبریک مجدد این هفته پلیس وی گفت: نیروهای 24 ساعته برای تأمین نظم و امنیت تلاش می کنند ، بدون امنیت زندگی ، نوشیدن آب بدون امنیت امکان پذیر نیست ، چه برسد به کارهای بزرگ در زمینه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و فرهنگی که نمی توان بدون نظم و امنیت انجام می شود. “

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بدون امنیت هیچ کس احساس راحتی نمی کند و امروز کاری نمی توان انجام داد لبنان ما شاهد درگیری هایی به دلیل ناامنی و بی نظمی هستیم ، اما در کشور ما پلیس نظم و امنیت را با قدرت ایجاد کرده است.

وی افزود: پلیس در کشور ما و استان ما برای ایجاد امنیت کشته شد ، مردم در کنار پلیس احساس امنیت می کنند و این سرمایه گذاری هنگفتی برای پلیس است.

امام جمعه یاسوج تاکید کرد: دشمن در کشور بیکار نیست و به دنبال ایجاد ناامنی و بی نظمی است ، اما کسانی که به فکر برهم زدن نظم هستند با نیروهای قدرتمند انتظامی برخورد می کنند که هرگونه اغتشاش را سرکوب و بر هم می زنند.

*************************

استفاده از جوانان نخبه ، فداکار و انقلابی در مناصب دولتی در روستاها

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: سرزمین قلب ما باید بر فضل الهی متمرکز باشد و قلب ما با امام زمان (عج) متصل شود. سن (به عنوان)

وی گفت: شهادت امام حسن عسکری (ع) مصادف با آغاز امام زمان (عج) آغاز غدیر دیگری است که به آن عهد با امام و ولایت می گویند.

روز جمعه امام لنده فرمود: شیوه زندگی ما باید در مسیری باشد که باید انتظار داشته باشیم این فرهنگ توسط جامعه تعالی یابد.

وی تأکید کرد: ما یک هفته تلاش و فداکاری برای همه نیروهای سخت کوش و سخت پلیس داریم ، زیرا اگر جامعه امنیت داشته باشد ، آنها پیشرفت خواهند کرد ، اما اگر امنیت وجود نداشته باشد ، هرج و مرج ایجاد می شود و مردم امروز ما قدردان هستند. به نیروهای مسلح “

محمود اصل گفت: امنیت مرزها توسط نیروهای مسلح ما با مشکلات مضاعف دفاع می شود ، برخی از همسایگان ما فریب صهیونیست ها را خورده اند که به دنبال ایجاد پایگاه نظامی هستند که مطمئناً آثار این خیانت ها را احساس خواهد کرد.

وی گفت: امروز ایران به قدری قوی است که علاوه بر تأمین امنیت و مرزها ، می توانیم امنیت منطقه را نیز تأمین کنیم ، به طوری که دشمنان در هر سطحی ، اگر کوچکترین اشتباهی را مرتکب شوند ، از راهبردی و دندان شکنی برخوردار خواهند شد. واکنش. “

امام لنده روز جمعه گفت: ما از انتصاب استاندار استان استقبال می کنیم و امیدواریم برای جبران عقب ماندگی این استان ، مردم و کارکنان را برای توسعه پایدار یاری کنند.

وی گفت: مردم دو خواسته مهم از استانداران کهگیلویه و بویراحمد دارند که یکی از آنها استفاده از مدیران جوان ، متعهد و انقلابی در انتصابات آنها است و آنها می خواهند سیاستمداران استانی بر استفاده از نیروها و بزرگان خود پافشاری نکنند. به میدان جوانان. “آنها باید مجهز به روحیه جهادی و انقلابی باشند.

محمودی اصل تأکید کرد که راههای روستایی ، آبرسانی ، مشکلات زیرساختی در روستاها باید سازماندهی شده و از ظرفیت جوانان برای انتصاب در پستهای کلیدی برای رفع این چالشها حداکثر استفاده شود.

*************************

مردم منتظر تحقق وعده های اقتصادی دولت هستند

حجالاسلام علی وحدانی فر امروز در دومین خطبه نماز جمعه دهدشت با اشاره به نقشه راه اقتصادی دولت سیزدهم اظهار داشت: در آخرین روزهای مبارزات انتخاباتی ، دولت محترم نقشه راه اقتصادی را تعیین کرد که البته باید از دسامبر

جمعه به دهدشت گفته ام: مردم منتظر تحقق وعده های اقتصادی هستند.

حجت الاسلام وحدانی فر گفت: مردم روز جمعه رای دادند و بر سکوی نماز اصرار کردند. فرقی نمی کند دولت اصلاح طلب باشد یا اصولگرا. آنچه مردم می خواهند همان چیزی است که ما از دولت انتظار داریم.

او صحبت می کند برجام وی در ادامه گفت که به قول رهبر معظم انقلاب ، برجام ، این ضرر محض است: باوقت آلاسف ، وزیر امور خارجه وقت ، اخیراً اظهار داشت که “واژه تعلیق چهار بار در آخرین دور مذاکرات استفاده شده است”.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: رهبر معظم انقلاب به مذاکره کنندگان اعتماد داشتند ، حامیان بارها گفته اند که دشمن از تعلیق استفاده کرده اما آنها را تجار تحریم و افراط گرایی نامیده اند.

وی با بیان اینکه برخی از سطوح مذاکرات به فضای کریسمس تقلیل یافته است ، افزود: “تجربه گذشته به ما آموخت که دشمن غیرقابل اعتماد است. دشمن را باید دشمن دانست.”

وحدانی فر تصریح کرد: ایران برای مذاکره برجامی ما عجله ای نداریم ، ما تعهدات دشمن را انجام داده ایم ، اما او خود را توجیه کرده است. امروز به شرطی که دشمن وارد مذاکره شود برنگرد ما هیچ گونه مذاکره بیهوده ای را از سوی دولت برای اتلاف وقت ، نه در گفتار و عمل ، بلکه در واقعیت نمی پذیریم.

وی تاکید کرد: اقدام دولت برای عدم شروع فوری مذاکرات ، مجازات طرف غربی و ایجاد بازدارندگی در برابر رویه قبلی است و عدم تنش جمهوری اسلامی ایران برخلاف خواسته های دشمنان است.

حجالاسلام وحدانی فر افزود: “این به کشورهای غربی پیامی می دهد که پنجره مذاکره همیشه باز نیست. ایران اقدامات منفی آنها را در نظر می گیرد و اگر مضر نباشد این کار را انجام می دهد.”

دهدشت روز جمعه در حال محکوم کردن حادثه خونین در مسجد خان آباد در حال نماز خواندن افغانستان وی گفت: “آمریکا نشان داد که هنوز به دنبال احیا است.” داعش در منطقه است ، با تمام وجود ، افتخار و نفرین ابدی خود را به شهدای عاملان این اقدام وحشتناک و عاملان این فاجعه دردناک ابراز کنیم ، و ما از همه مجامع بین المللی فریاد می زنیم.

حجت الاسلام وحدانی ، میلاد پیامبر اکرم (ص) هفته وحدت وی با احوالپرسی و افزود: هفته وحدت به معنای تقویت جوامع مذهبی شیعه و سنی در جهان اسلام است.

وی با اشاره به اصول رایج شیعه و سنی مانند یک خدا ، یک کتاب ، یک پیامبر ، یک قبله ، یک وعده و یک مناسک و حدیث مشترک ، گفت: «دشمن این دو مشترک است. امروزه اکثر مسلمانان آمریکا و اسرائیل را دشمن مشترک خود می دانند. “وجود این دشمن دلیل بسیار مهمی برای ظهور وحدت در صفوف مسلمانان است.

او ، ارادت به رفقا منتبی وی انتخاب سایر ویژگی های مشترک را برشمرد و گفت: ما برای ایجاد وحدت اسلامی به یک راه حل نیاز داریم. راه حل هایی در ابعاد مختلف وجود دارد. مسئولین و علمای همه کشورهای اسلامی باید به وحدت اسلامی توجه کنند.


انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید