علم الهادی: جمعیتی که به خیابان ها ریخت از اقلیت جامعه بود/ اکثریت جامعه ما انقلابی و فداکار نظام هستند.

علم الهادی: جمعیتی که به خیابان ها ریخت از اقلیت جامعه بود/ اکثریت جامعه ما انقلابی و فداکار نظام هستند.

روز جدید نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در اغتشاشات اخیر موضوع مهمی که مورد غفلت قرار گرفت بحث اکثریت و اقلیت بود. جمعیتی که به خیابان ها ریختند، اموال مردم را غارت کردند و اموال عمومی را به آتش کشیدند، به سادگی خود را به جای اکثریت مردم گذاشتند و هیچ کس مخالفتی با آنها نکرد، تا اینکه بر خلاف نظر آن ها. مردم و خصوصاً به استدلال های برخی کوته فکران که مدعی بودند جامعه دو قطبی شده است، حقیقت این است که اکثریت جامعه ما انقلابی و متعهد به اسلام و نظام هستند و مصادیق آن را در انبوه مردم نشان دادند. اجتماعات در سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام سیداحمد علم الهادی در جلسه شورای سیاسی ائمه جمعه خراسان رضوی اظهار داشت: در شرایط فعلی زمانی که ایالات متحده و کشورهای تحت حاکمیت آن از قبل قادر به حمله نظامی به اهداف نباشند، به تنهایی وارد میدان می شوند و بی فایده است که مستقیماً به میدان بیایند و هیچ دیوانه دیگری مانند صدام در منطقه وجود ندارد. ابزار آنها برای حمله به ایران و رفتن به چاه با طناب آمریکایی ها.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد زندگی مردم را سخت کند و اثر این توطئه از تحریم های اقتصادی هم بدتر است، تصریح کرد: در هیجانات گذشته جریان هایی در درون وجود داشت که دشمن توانست نقشه خود را بر آن سوار کند. اتفاقات اخیر تنها بهانه ای بود تا نفوذگران خارجی در کشور موج بزنند و دشمن خارجی نقشه های جدید خود را برای براندازی نظام پیاده کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر موضوع مهمی که مورد غفلت قرار گرفت بحث اکثریت و اقلیت بود. جمعیتی که به خیابان ها ریختند، اموال مردم را غارت کردند و اموال عمومی را به آتش کشیدند، به سادگی خود را به جای اکثریت مردم گذاشتند و هیچ کس مخالفتی با آنها نکرد، تا اینکه بر خلاف نظر آن ها. مردم و خصوصاً به استدلال های برخی کوته فکران که مدعی بودند جامعه دو قطبی شده است، حقیقت این است که اکثریت جامعه ما انقلابی و متعهد به اسلام و نظام هستند و مصادیق آن را در انبوه مردم نشان دادند. اجتماعات در سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج)

وی ادامه داد: دشمن گروهی از نوجوانان فریب خورده را بیرون آورد تا به بهانه حجاب و آزادی در خیابان های شهرها آشوب ایجاد کنند و در این شرایط بر زنان انقلابی و تحصیلکرده واجب است در مقابل مردان راهپیمایی کنند و نشان دهند که زنان ایرانی با بصیرت و دانش، حجاب را برگزیده و به پوشش اسلامی آراسته اند.

علم الهادی با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات اخیر حل چالش با کمک حرکت های مردمی و حرکت های فراگیر ملی است، تصریح کرد: دانشجویان امیدهای آینده کشور هستند و رهبری توجه ویژه ای به این امر دارند. بنابراین ناآرامی های اخیر در مشکلات دانشگاه باید با تبیین مسئولانه مشکلات توسط سایر دانشجویان حل شود و به عبارتی دانشجو به مشکل دانشجو رسیدگی کند.

دیدگاهتان را بنویسید