علم الهادی: مرجع امنیت نظام دیگر نمی تواند در عرصه مخالفت با کشف حجاب رقابت کند. برادر و خواهر! همه شما باید با این موضوع کنار بیایید

علم الهادی: مرجع امنیت نظام دیگر نمی تواند در عرصه مخالفت با کشف حجاب رقابت کند.  برادر و خواهر!  همه شما باید با این موضوع کنار بیایید

احمد علم الهادی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که ظهر امروز در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد امام زمان (عج) گفت: ) در روز نیمه شعبان «هجده سال از اجتماع منتظران می گذرد» ظهور در این شهر برگزار می شود تا مردم مشهد رحلت جد بزرگوارش امام رضا (ع) را تبریک بگویند. در پرتو امام زمان (عج). امسال روز چهارشنبه از ساعت 9 صبح برگزار می شود و از همه برادران و خواهران عزیز دعوت می کنم در این آیین شرکت کرده و عشق و ارادت خود را به امام زمان (عج) در حضور امام هشتم (ع) نشان دهند.

وی افزود: به همین مناسبت برخی عناصر و عوامل مرتجع از ملی گرایان مذهبی گرفته تا شورشیان سال 1388 و پیروان حکومت عبرت در حال پخش پیام در فضای مجازی هستند و تاکید می کنند که نظام اسلامی نباید با آمریکا دشمنی کند و هم پیمان شود. آیا این دشمنی است؟ نه، این یک دشمنی است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، استکبار جهانی را دشمن واقعی ملت ایران خواند و خاطرنشان کرد: زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد، متوجه شدند کشوری را از حوزه نفوذ خود از دست داده اند و بر همین اساس تلاش کردند تا قدرت را پس بگیرند. کشور. به همین دلیل عباس امیرانتسام و جاسوسان دیگر را در دولت موقت به کار گرفت، اما مردم ایران نشان دادند که به انقلاب خود پایبند هستند و از آن دفاع کردند.

وی ادامه داد: پس از آن و در گام بعدی، آمریکا تلاش کرد تا از گسترش این انقلاب حداقل در منطقه جلوگیری کند، اما برخلاف این درخواست، اکنون این انقلاب در حال گسترش در منطقه است. اینجاست که منابع اصلی درآمد و ثروت آمریکا که از غارت اموال مردمان این منطقه به دست می آید، تهدید می شود و مسیر زوال آمریکا آغاز می شود.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه امروز نظام ایران در منطقه اول است و سیاستمدار تعیین کننده در این منطقه نظام اسلامی ملت ایران است، گفت: در این شرایط یک گام دیگر به عقب برداشتند و به این باور رسیدند که وجود دارد. یک رقیب جدید در نظام، در آنها دنیای جدیدی ایجاد شده است که قدرت جهانی و کنترل امور جهان را فقط در محدوده صلاحیت خداوند و اختیار او بر روی زمین می بیند.

وی بیان کرد: توسعه ارتباطات نیازمند این است که دنیا یک مدیر واحد داشته باشد و اندیشه انقلاب اسلامی این است که این مدیر واحد خدا و نماینده برحق او بر روی زمین است. اینجاست که او سعی می کند تا آنجا که می تواند انقلاب را تضعیف کند. مقام معظم رهبری فرمودند جبهه انقلاب علیه استکبار همان جبهه توحیدی در مقابل استبداد است. یعنی هر چه ما از اهل جهنم و ثمود امروز می دانیم در آمریکا و نظام سلطه متمرکز است و انقلاب اسلامی در ادامه نهضت انبیا و اولیای الهی در مقابل آن می ایستد. این یک دشمنی نیست، این یک دشمنی است.

علم الهادی در تشریح دو راهبرد دشمن برای براندازی نظام اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمن از همه ابزارهای قیام و توطئه برای براندازی این نظام استفاده می کند و اگر قیام را از دستور کار خارج می کند به این دلیل است که معتقد است. که دیگر نمی تواند. از این بهره ببرید. امروز جنگ ارزی و ترویج فحاشی دو راهکار ویژه دشمن است و باید با آن مقابله کرد.

وی تصریح کرد: اخیرا اتاقی در دانشگاه جان هاپکینز آمریکا برای شبیه سازی جنگ اقتصادی با ایران راه اندازی شد و مارک دوبوویتز، فارغ التحصیل دانشگاه بیت المقدس و یکی از فرماندهان جنگ اقتصادی با ایران در تازه ترین توییت خود به صراحت اعلام کرد. که دلار در ایران به 600 هزار ریال می رسد.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: برادرم که سرمایه خود را در پناه دلار گذاشت تا از تجارت آن سود ببرد، بدانید که در این جنگ اقتصادی سرباز و پای آمریکا شده اید. من مرجعی نیستم که کاری را حلال یا حرام بدانم، اما تعجب می کنم از برادری که سکس را برای خودش تضمین می کند تا با افزایش قیمت دلار، آن را چند برابر قیمت بفروشد، برادرم، تو مسلمانی، چه اساس آن است؟

وی با تاکید بر اینکه قیام دوم در حوزه حجاب است، گفت: فضا را به جایی رسانده اند که هر دستگاه حاکمیتی می تواند در این زمینه اقدام کند، حجاب دولتی محسوب می شود و بر این اساس امنیت نظام کار میدانی کند مقامات دیگر نمی توانند در این زمینه فعالیت کنند. امام راحل از روز اول آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کردند. شیطان بزرگ از ابتدا در همه مکرها شکست خورده و در این دو مکر نیز شکست خواهد خورد. مدیران و افسران در همه مناطق برای خنثی کردن توطئه دشمن تلاش می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به آیه هفتم سوره مبارکه محمد(ص) اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برادران و خواهران هشت سال تمام امان مقدس دنیا بر سر این نظام افتاد اما مردم به میدان آمدند و از انقلاب خود دفاع کردند. امروز هم یک جنگ ناجوانمردانه وجود دارد، حتی بدتر از جنگ نظامی، اما باز هم اگر کمک مردان در میان باشد، دین خدا پیروز خواهد شد.

وی با بیان اینکه نصرت الهی زمانی حاصل می شود که مردم در آرزوی هدف متحد شوند، تأکید می کند: همان گونه که در قرآن کریم شرط نصرت الهی وجود دارد و می فرماید «ان تنسوروا الله یانسوروکم» یعنی اگر خدا را یاری کنید اگر شما انجام دهید، خدا به شما کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: در بحث حجاب همه شما برادران و خواهران باید بایستید و با روند افشای حجاب روبرو شوید. امید است که عزیزتر شود و باد را به سوی آتش دشمن بگرداند.

امام جماعت مشهد دشمنی با اسلام را واقعیت امروز آمریکا دانستند و خاطرنشان کردند: نظام اسلامی دشمن آن نیست، بلکه مقاوم است و در برابر دشمنی مقاومت می کند. رهبر بصیر و فرزانه ما قهرمان مقاومت در برابر دشمنان و حکیمی عارف و خردمند در جریان دشمنی است و «مرگ آمریکا» که مردم از آن صحبت می کنند ادامه دشمنی نیست، زیرا این جنگ را در وهله اول نظام سلطه و فلسفه هستی آغاز کرد و گروگان آن محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید