جمعیتی که به خیابان ها می آیند بیشتر تماشاگران هستند. تعداد کمی هم مزدور و تروریست هستند/ اگر پلیس می خواست در تجمعات صرفا نظامی عمل کند، رفتار دیگری داشت/ پیام مردم «درود بر پلیس» است نه حرف چند مزدور و تروریست.

جمعیتی که به خیابان ها می آیند بیشتر تماشاگران هستند.  تعداد کمی هم مزدور و تروریست هستند/ اگر پلیس می خواست در تجمعات صرفا نظامی عمل کند، رفتار دیگری داشت/ پیام مردم «درود بر پلیس» است نه حرف چند مزدور و تروریست.

روز جدید سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: اعتراض در ایران آزاد است اما عده ای هستند که می خواهند از اعتراض سوء استفاده کنند. اعتراض حق بشری است اما وقتی به شورش تبدیل می شود آن وقت است که برای پلیس خط قرمز می شود. جمعیتی که به خیابان ها می آیند بیشتر تماشاگر هستند و تعداد کمی مزدور و تروریست هستند.

جانشین فرمانده انتظامی با بیان اینکه اکثر افرادی که در جریان اغتشاشات به خیابان ها می آیند تماشاچی هستند، گفت: برخی از این افراد مزدور و تروریست هستند.

سردار قاسم رضایی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی صبح امروز در چهاردهمین نشست فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با مقامات نظامی و افسران رابط پلیس کشورهای خارجی مستقر در تهران گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که اساس آن اسلام و اسلام است. سکاندار این نظام ولی فقیه است. از نظر بزرگان، ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای سه قوه ارتش، ارتش و فرماندهی نیروی انتظامی است که هر کدام وظایف مشخصی دارند اما همگی به هم پیوسته و مرتبط با آرامش عمومی و امنیت داخلی هستند.

رضایی گفت: تنها کشوری که هم ماموریت پلیس و هم ماموریت مرزبانی را در یک واحد انجام می دهد، پلیس جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل نیروی انتظامی تنها پلیس نامیده نمی شود.

پلیس به عنوان محبوب ترین سازمان توسط مردم انتخاب شد

معاون فراژ گفت: یکی از سازمان هایی که در نظرسنجی از مردم بالاترین رتبه را دارد پلیس است. پلیس در کل کشور محبوب ترین سازمان در نزد مردم است.

رضایی تصریح کرد: مرزبانان وظیفه خود با تروریست ها برخورد می کنند و در این راه شهدای زیادی تقدیم کرده اند. با روی کار آمدن طالبان در افغانستان و افزایش قاچاق غیرقانونی، برخی از زنان باردار افغان در مرزهای ایران زایمان کردند و برای این افراد دارو و مرزبانی تهیه شد.

اعتراضات در ایران آزاد است، اما شورش خط قرمز پلیس است

وی ادامه داد: اعتراض در ایران آزاد است اما عده‌ای هستند که می‌خواهند از اعتراض سوءاستفاده کنند اعتراض حق مردم است اما وقتی به شورش تبدیل می‌شود برای پلیس خط قرمز می‌شود. جمعیتی که به خیابان ها می آیند بیشتر تماشاگر هستند و تعداد کمی مزدور و تروریست هستند.

معاون فرج تصریح کرد: برخی کشورها تحت نفوذ آمریکا هستند و صهیونیسم را غصب می کنند و می گویند در ایران حقوق بشر رعایت نمی شود! اما رسانه های خارجی اخبار را وارونه می کنند، چرا وقتی پلیس آمریکا گلوی مردم بی گناه را به زانو در می آورد و آنها را خفه می کند، از حقوق بشر چیزی نمی گویند؟

وی افزود: اگر پلیس ایران می خواست در تجمعات صرفا نظامی عمل کند رفتار دیگری داشت اما در کشور آزادی بیان برای اعتراض است اما عده ای از این اعتراضات سوء استفاده می کنند و هنجارهای جامعه را زیر پا می گذارند.

پیام مردم ایران «صلح پلیسی» است.

رضایی گفت: وقتی مردم ایران در روز رحلت پیامبر به صورت خودجوش به میدان آمدند پیامشان درود بر نیروی انتظامی بود. این شعار مردم ایران است نه سخنان برخی مزدوران و تروریست ها.

جانشین فرجه گفت: حاکمیت و حاکمیت ایران مردمی است و ایران کشور خشک جنگی نیست، اما سیطره استکبار باعث وارونه جلوه دادن آن می شود.

رضایی تصریح کرد: ایران هیچ محدودیتی برای تعامل با کشورها ندارد، هرچند ارتباطی با برخی کشورهای استکباری و رژیم صهیونیستی اسرائیل ندارد. ما به عنوان نیروی انتظامی آماده تجربیات هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید