وزارت داخله: برای ترویج بی قانونی در فضای مجازی تلاش نکنید. مردم مواظب حرف خود باشند در غیر این صورت مروج بی قانونی با آنها رفتار می شود / به تمام تعهدات خود در مورد حجاب عمل می کنند.

وزارت داخله: برای ترویج بی قانونی در فضای مجازی تلاش نکنید.  مردم مواظب حرف خود باشند در غیر این صورت مروج بی قانونی با آنها رفتار می شود / به تمام تعهدات خود در مورد حجاب عمل می کنند.

وزیر کشور گفت: وضعیت امنیتی کشور بسیار خوب است و مشکلی نداریم. سرویس های اطلاعاتی و امنیتی بر اوضاع مسلط هستند.

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز هیئت دولت با تشکیل یک شهرستان و چند اداره جدید در کشور موافقت شد.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: اکثر زنان به رعایت حجاب پایبند هستند و آن را ارزش و قانون می دانند. اما تعداد کمی هستند که رعایت نمی کنند. با توصیه های انجام شده و کارهای انجام شده امیدواریم وضعیت بهتری رقم بخورد.

وحیدی ادامه داد: توصیه می کنیم برای ترویج بی قانونی در فضای مجازی تلاش نکنید. مردم باید مراقب صحبت های خود باشند وگرنه با آنها به عنوان مروج بی قانونی برخورد می شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوال تسنیم درباره وضعیت امنیتی کشور گفت: وضعیت امنیتی کشور بسیار خوب است و مشکلی نداریم. سرویس های اطلاعاتی و امنیتی بر اوضاع مسلط هستند.

وی با اشاره به شهادت آیت الله سلیمانی و جوان سبزواری گفت: از کسانی که در مورد هر موضوع کوچک و حاشیه ای صحبت می کنند، انتظار می رود که در این موضوعات نیز صحبت کنند و این جنایات را محکوم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید