معاون نیروی انتظامی کشور: مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش های اسلام و انقلاب بود/به وظیفه قانونی و انقلابی خود در خصوص حجاب عمل می کنیم/در روزهای اخیر شاهد حمایت مردم از طرح حجاب بودیم

معاون نیروی انتظامی کشور: مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش های اسلام و انقلاب بود/به وظیفه قانونی و انقلابی خود در خصوص حجاب عمل می کنیم/در روزهای اخیر شاهد حمایت مردم از طرح حجاب بودیم

سردار قاسم رضایی جانشین نیروی انتظامی کشور گفت: مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش های اسلام و انقلاب بود و فرجا به وظیفه قانونی و انقلابی خود در خصوص عفاف و حجاب عمل خواهد کرد. ما محجبه بودیم.
سردار قاسم رضایی در سفر به این استان با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فارس، ناصری یزدی در آن جلسه خدمات فرج را افتخار خواند و گفت: مردم ایران همواره قدردان جانفشانی سربازان ولایتمدار در نیروی انتظامی هستند و دشمن نمی تواند بین مردم نیروی انتظامی فاصله ایجاد کند. “

وی با بیان اینکه دشمن همواره تلاش می کند تفکر، عقل و دین را از جوانان و جوانان ما بگیرد، تصریح کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی هویت دینی و اسلامی جوانان ما را هدف قرار داده اند و ما نباید جایی برای افراد سودجو بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ایمان و تقوای مردم را عامل شکست دشمنان نظام دانست و گفت: اقدامات فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب نیاز است و در این زمینه باید در مرحله اول با توصیه و هشدار شفاهی ادامه دهید.

سردار قاسم رضایی در این جلسه اعتیاد را منشا حدود 40 درصد جرایم خرد دانست و اظهار داشت: موضوع مواد مخدر تهدیدی جدی برای کشور است که باید با همکاری نهادهای مختلف برای ساماندهی و مدیریت آن برنامه ریزی جدی صورت گیرد. آی تی.

نماینده پلیس کشور همچنین مبارزه با باندهای واردکننده مواد مخدر را در تمام استان های کشور به صورت جدی فعال دانست و گفت: هجوم مهاجران از دیگر مواردی است که بخشی از توان پلیس را گرفته است.

سردار رضایی سرقت را یکی از دغدغه ها و مطالبات مردم از پلیس دانست و تصریح کرد: هزینه جرم نیز کم است و همین امر بار مبارزه با سارقان را بر دوش پلیس افزایش داده است.

وی یزد را یکی از استان های پیشرو کشور در حوزه امنیت عمومی می داند و خاطرنشان می کند: تقدیم چهار هزار شهید پشتوانه و سرمایه مهمی برای استان است.

نماینده نیروی انتظامی کشور گفت: مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش های اسلام و انقلاب بود و فرجا به وظیفه قانونی و انقلابی خود در خصوص عفاف و حجاب عمل خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید