میدان دادن به یک جوان فداکار و انقلابی یک معجزه است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله در همایش دانشجویان جهادگر اراک گفت: دانشجویان آینده سازان ایران اسلامی هستند و نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارند. تجربه بسیار ارزشمندی وجود دارد که باید به خوبی از آن استفاده کرد و به خوبی از آن استفاده کرد.

کریمی گفت: نوجوانان در دفاع مقدس در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی پیشگام بودند و امروز نسل نوجوان جامعه باید در خط مقدم دفاع از هویت های دینی و انقلابی و خدمت به مردم در عرصه ها و علوم مختلف باشد. جهاد.»

وی افزود: نوجوانان دفاع مقدس در دانشگاه بزرگ اهل بیت (ع) و مکتب امام خمینی (ره) تربیت شدند و امروز دفاع مقدس مانند دانشگاهی بزرگ برای نسل جوان و نوجوان است. که آنها باید در آن نقش داشته باشند.”

فرمانده سپاه روح اله گفت: این امر با انگیزه و اشتیاق جوانان برای ورود و استفاده از تجربیات گذشته تحول آفرین است و خیرات زیادی را برمی انگیزد و از این رو میدان دادن به جوانان فداکار و انقلابی می تواند معجزه باشد.

کریمی گفت: تمام صحنه های انقلاب اسلامی مملو از حضور جوانان و نوجوانان است و بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی مدیون حضور و نقش آفرینی جوانان و نوجوانان است و قطعا نیازمند توجه بیشتر است. در مرحله دوم.”

وی گفت: ساختن آینده ایران اسلامی در گرو بهره گیری از تجربیات گذشته و به کارگیری جوانان متعهد، دلسوز و انقلابی در مدیریت است و البته نباید از تجربیات گذشته و بزرگان غافل شد زیرا علاوه بر کاهش هزینه ها، این امر باعث می شود استفاده مناسب از فرصت ها خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله گفت: جوانان باید با عمل صالح در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی ایفای نقش کنند و البته عمل صالح باید با اخلاص در نیت و تقوا در عمل انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: جوانان در پاسداشت مقدس با روحیه ایثار، ایثار و از خود گذشتگی می توانیم ناکارآمدی را از بین ببریم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و امروز جوانان و نوجوانان باید از تهدید و تحریم از سوی دشمنان و از سوی دشمنان فرصت ایجاد کنند. همان تجربیات.” برای خنثی کردن توطئه های دشمن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید