تولیدات دیجیتال می تواند در پیشرفت کشور موثر باشد/ حضور جوانان در میدان معجزه می کند

ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781627

آیت الله عبدالکریم عابدینی گفت: تقویت توان دیجیتال و فضای مجازی موجب ارتقای جامعه می شود تا از دیگر کشورها عقب نماند؛ بنابراین جوانان فعال در این عرصه نیز در هنرهای موثر و مفید در زندگی مردم رونق می گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در حاشیه بازدید از اولین رویداد محتوای دیجیتال بسیج در استان قزوین با اشاره به نقاط قوت این رویداد گفت: بسیار خوشحالیم که امروز جوانان ما تمام تلاش خود را برای حل مشکلات جامعه به کار گرفته اند. مشکلات در زمینه دیجیتال. “برای حل.

وی افزود: تقویت توانمندی های دیجیتال و فضای مجازی باعث ارتقای جامعه می شود تا از دیگر کشورها عقب نماند؛ بنابراین جوانان فعال در این عرصه نیز در هنر موثر و مفید در زندگی مردم رونق می گیرند.

آیت الله عابدینی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در کشور گفت: بزرگترین مسئول نظام ما رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و امام مسلمین است. ایشان به جمعیت جوان کشور اعتماد کردند و هر جا که جوانان از سوی مقام معظم رهبری به میدان آمدند همه مشکلات حل شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اعتماد به جوانان معجزه می کند بنابراین در عرصه های مختلف هر جا که با اذن مقام معظم رهبری به میدان بیایند نتایج بالایی می گیرند.

وی تاکید کرد: کارکنان ما نیز باید به جوانان اعتماد کنند و به کرامت انسانی و توانایی های آنها احترام بگذارند چرا که حل بسیاری از مشکلات کشور در دست جوانان است.

آیت الله عابدینی با اشاره به ضرورت تقویت جبهه انقلاب اسلامی گفت: وقتی به آیات قرآن کریم نگاه می کنیم، می بینیم که اراده خداوند حمایت از گروه های مستضعف و مستکبر است. و از مصادیق قانون هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید