معاون رئیس جمهور: آموزش 2 ساعته گشت منزل نمی تواند موثر باشد

انسیه خزعلی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت و مطالباتی که این روزها در خصوص حجاب مطرح می شود، اظهار کرد: لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت از سوی زنان به تصویب رسیده است. نماینده مجلس است و در مجلس است، ما هم پیگیر هستیم و انشاالله به زودی وارد دستور کار مجلس خواهد شد.

نایب رئیس زنان نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: در خصوص حجاب و عفاف نیز به عنوان عضو در جلساتی که قوانینی در این زمینه وضع می شود شرکت می کنیم، نظرات خود را نیز می دهیم و امیدواریم بسیاری از اصلاحاتی که داریم انجام شود. با توجه به نوع عملکرد

وی درباره بحث آموزش گشت‌ها برای هدف‌گیری چهره‌ها و با تاکید بر اینکه باید در بحث حجاب کار فرهنگی کرد، گفت: فکر نمی‌کنم بتواند تاثیرگذار باشد.

هزالی درباره اینکه آیا دفتر بانوان و نهاد خانواده ریاست جمهوری برنامه ای در این زمینه دارند، گفت: ما برنامه داریم و برنامه داده ایم. اول از همه، آموزش باید روی تجهیزات مجاز و با تکنیک های لازم و موثر انجام شود، نه اینکه فقط در عرض 2 ساعت و در شرایط خاصی که ممکن است برای تمرین مناسب نباشد. سپس نهادهایی که مسئولیت دارند و غیرفعال بوده اند باید پاسخگو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید