نماینده بسیج: جمعیتی که به میدان آمدند یاغی نیستند. هیجان زده اند و وارد میدان شده اند/ دلیل حضور جوانان بی توضیحی ماست. مدارس و دانشگاه ها متروک هستند

نماینده بسیج: جمعیتی که به میدان آمدند یاغی نیستند.  هیجان زده اند و وارد میدان شده اند/ دلیل حضور جوانان بی توضیحی ماست.  مدارس و دانشگاه ها متروک هستند

روز جدید سردار حسین معروفی معروفی گفت: آمریکایی ها به دنبال خلع سلاح ما در برجام هستند که به معنای از دست دادن اقتدار نظامی و ارتباط ما با گروه های تروریستی پژاک، پ.ک. مقر آنها

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین جمعیتی که امروز به میدان آمدند یاغی نبودند و تحت تأثیر و هیجان وارد میدان شدند و گفت: دلیل حضور جوانان عدم توضیح است. و اکنون معنای حکمت جهاد تبیینی را که رهبران به دلیل متروک شدن مدارس و دانشگاه ها فرمودند، بیشتر می فهمیم.

سردار حسین معارفی شامگاه 22 مهرماه در دیدار با خانواده سردار شهید سیدرضا هاشمی نژاد اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام کسانی که پایه گذار دین بودند در مقابل دین ایستادند و عاقبت به خیر نشدند. اما سردار ما به این عاقبت به خیر رسید و لحظه ای درنگ نکرد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه «ما اگر ایرانی باشیم عفت داریم، اگر مسلمان باشیم عفت هم داریم»، ادامه داد: زنان در کشور ما قبل از اسلام و همچنین بعد از اسلام عفت داشتند، بنابراین شخصیت وجودی ما (سربازان) انقلاب) اینگونه است که جان خود را برای بیگناهان بدهیم، حتی اگر دخترانمان کم حجاب و حجاب داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما تجربه اسارت دختران در عراق را داریم و شهید سلیمانی ثابت قدم ماند و نگذاشت داعش به خاک و ناموس ما دست بزند، افزود: اگر امنیت ما به دست دشمن گرفته شود، ناموس ماست. و ناموس ما در خطر خواهد بود و هر وقت دشمن حرکت کند رهبر ما بداند و مقام معظم رهبری با درایت و دقت مراقب نظام باشند و ما نیز تحت فرمان چنین حکیم فاضل هستیم.

وی به مراسم تشییع شهید سید حمیدرضا هاشمی اشاره کرد و گفت: این تشییع باشکوه را در سایه امنیت انجام دادیم. مگر می شود امنیت نداشت و مردم را در خیابان جمع کرد و تشییع جنازه کرد؟ بنابراین ما کاملا در امان بودیم. زیرا معتقدیم اگر امنیت نباشد آسایش و آرامش و حتی عبادت نخواهیم داشت.

معروفی به موضوع برجام نیز اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها به دنبال خلع سلاح ما در برجام هستند و این خلع سلاح به معنای از دست دادن اقتدار نظامی و ارتباط ما با گروه های تروریستی پژاک، پ.ک است. این قدرت ما است که ک و کومله را که توسط سردار منهدم شد، نابود کنیم. پاکپور در شمال غربی مقر آنها.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین جمعیتی که امروز به میدان آمدند معصیت نبودند و تحت تأثیر و هیجان وارد میدان شدند و گفت: علت حضور جوانان عدم توضیح است. این بود و اکنون اهمیت حکمت جهاد تبیینی را که رهبران فرمودند چون مدرسه و دانشگاه رها شد، می فهمیم.

معروفی اذعان داشت: شهید هاشمی نژاد محصول و پرورش یافته انقلاب بود و امروز به درجه شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهید هاشمی بین خود و خدایش معامله ای داشت که زاهدان را رها نکرد، گفت: بین سردار پاکپور و سید هاشمی نژاد رابطه پدر و پسری وجود داشت و این دو با هم و همه کسانی که بودند رابطه صمیمی داشتند. مربوط به سید و عمیقاً فهمیدند، به مراسم تشییع این شهید بزرگوار آمدند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با طرح این سوال که ما یکی از موثرترین عناصر خود را از دست داده ایم، گفت: خون این عزیزان البته پایمال نخواهد شد و این نتیجه انقلاب و کار نظام اسلامی نیز عاقبت به خیری دارد».

دیدگاهتان را بنویسید