دیدار با رئیس دانشگاه تهران/ نماینده انجمن اسلامی: امنیت پشت مهاجمان دانشگاه است/ انتقاد نماینده دانشجویی بسیج از دستگیری دانشجویان

دیدار با رئیس دانشگاه تهران/ نماینده انجمن اسلامی: امنیت پشت مهاجمان دانشگاه است/ انتقاد نماینده دانشجویی بسیج از دستگیری دانشجویان

روز جدید نماینده شورای صنفی گفت: دانش آموزانی داریم که 14 روز است خبری از آنها نداریم.

نشست تشکل های دانشجویی با رئیس دانشگاه تهران در خصوص اتفاقات اخیر برگزار شد.

نماینده انجمن اسلامی: گروه هایی در داخل دانشگاه دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار می دادند و توسط نیروهای امنیتی حمایت می شدند. دو گروه بودند; یک گروه مشخص بودند که دانشجوی دانشگاه تهران نبودند، این افراد یا فارغ التحصیل بودند یا دانشجوی دانشگاه تهران نبودند. وارد دانشگاه می شوند، جایزه می گیرند، پاسداران پشت سرشان هستند. یکی دو بار، نه هر بار، شاهد هستیم که گروهی مورد حمایت دانشگاه قرار می گیرند و با هم درگیر می شوند و در کانال خود پخش می کنند که ما با افتخار به دانشجویان تهمت زده ایم و آنها ضد انقلاب هستند!

نماینده شورای صنفی: ما دانش آموزانی داریم که ۱۴ روز است خبری از آنها نداریم!

نماینده انجمن مستقل اسلامی: مسئولین محترم خود را به جای دانش آموزان بگذارند. به محض اینکه یک بحران جدید رخ می دهد، یادمان می آید که نیاز به گفت وگو است و باید خانه گفتگو ایجاد شود، کمی توهین به دانشجویان است.

نماینده بسیج دانشجویی: صرفاً به دلیل تفاوت دیدگاه های سیاسی و مذهبی، شاهد شکل گیری یک دوقطبی بسیار شدید در بین دانشجویان هستیم. خیلی زودتر انتظار این گفتگو را داشتیم، قبل از دستگیری دانشجو و قبل از دستگیری دانشجوی دیگری به خاطر آزادی دانشجوی دستگیر شده.

دیدگاهتان را بنویسید