حضور مردم با آگاهی و بصیرت فضای یاغی و یاغی را گرد هم آورد


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900064

حجت الاسلام معالمی گفت: در اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور که منجر به هتک حرمت اماکن مقدس و تخریب اموال عمومی شد، حضور اهالی آگاهی و بصیرت، اغتشاشگران و معاندین را گرد هم آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام سید محمد معالمی امام جمعه تربت حیدریه در همایش تجلیل از جانبازان دفاع مقدس گفت: جانبازان در مکتب امام حسین علیه السلام تحصیل کردند که عزت را بر ذلت ترجیح دادند. و نگذاشت که یک تکه خاک از این مرز و بوم به دست بیگانگان نیفتد

وی تصریح کرد: تداوم این یکپارچگی مردم انقلابی و فهمیده ایران را در حوادث غرب آسیا و نابودی داعش می بینیم و خوشبختانه با ابزار رسانه ای که در دنیا وجود دارد جنایات داعش به ثبت رسیده است. برای همیشه در تاریخ

امام جمعه تربت حیدریه گفت: مردم همیشه مومن تر، انقلابی تر و فهیم تر از برخی مسئولان بوده اند و اگر این مردم نبودند شاید بسیاری از مسئولان همزمان با جنگ کشور را ویران می کردند. بر همین اساس امام فرمودند که مردم انقلاب و آنها پشتیبان نظام هستند.

معلمی ادامه داد: این درک، آگاهی و بصیرت نسل به نسل منتقل شده و به نسل امروز رسیده است و در راهپیمایی جهانی اربعین حسینی و حضور آگاهانه و بصیرانه مردم در اجتماع سجاده یاغیان و یاغیان حضور همین جوانان در دهه 80 و 90 مشهود است.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: کسانی که می گویند مردم از انقلاب ناامید شدند و معنویت ندارند حضور جمعی از مردم را ببینند هر چند دشمن و رسانه های غربی اجازه نمی دهند این تصاویر به دنیا پخش شود. . اما این حضور به موقع مردم است که همیشه توطئه توطئه گران را خنثی می کند.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور که تعدادی از هموطنان عزیزمان را از دست دادیم و باعث هتک حرمت اماکن مقدس و تخریب اموال عمومی شدیم، مردم دوباره دست به تجمع زدند.

امام جمعه تربت حیدریه خاطرنشان کرد: صندلی که امروز مسئولان بر آن تکیه زدند به دلیل بصیرت و حضور آگاهانه مردم در صحنه و به موقع است تا این افراد دچار مشکل اداری و اقتصادی نشوند چرا که این آنچه بیشتر مردم را آزار می دهد. بی توجهی به خواسته های آنها مایه شرمساری است، بحمدالله یک مرد مومن و انقلابی در رأس دولت مردم فعالیت می کند و همه مسئولان باید در سطح رئیس جمهور مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: مسئولی که در وظایف خود کوتاهی کند و موجب آسیب به کشور شود در روز قیامت از محکمه عدل الهی در امان نخواهد ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید