مردم باید دوست را از دشمن با بصیرت و آگاهی تشخیص دهند


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898851

آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: مردم با حفظ بصیرت و علم می توانند دشمنان خود را از دوستان تشخیص دهند و بدانند که انسان آگاه و مسلمان هرگز اموال عمومی را تخریب نمی کند و به مردم آسیب نمی رساند و تنها بدخواهان مردم هستند. که مرتکب این اقدامات هنجارشکن و ساختارشکنی می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله محمدرضا ناصری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: حوادث و اتفاقاتی در کشور رخ می دهد، سپس دشمنان سعی می کنند از آن برای تفرقه و تخریب نظام استفاده کنند.

وی افزود: این اقدامات در حالی توسط دشمنان انجام شد که صدای اربعین حسینی به گوش جهانیان رسید و اکنون دشمنان در صدد شکستن آن صدا هستند.

امام جمعه یزد با اشاره به سفر ریاست جمهوری به سازمان ملل گفت: همزمانی سفر ریاست جمهوری به سازمان ملل و اتفاقات اخیر نشان می دهد که این اغتشاشات و اغتشاشات برای خدشه دار کردن چهره ایران در شرایطی سازماندهی می شود که یک موضوع مهم سیاسی است. رویداد در حال برگزاری است نمایش سیاه در انجمن های بین المللی.

وی افزود: عدم رعایت حقوق زنان در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، جنایات ارتکابی علیه مردان و زنان و نژادپرستی دلایل محکم و روشنی است که باعث می‌شود زنان و مردم آن‌طور که شایسته است در جوامع غربی اهمیت داده نشود. شعار برابری

ناصری با اشاره به تاریخ ایران و نقش آمریکا و انگلیس در تاریخ ایران گفت: مردم باید بیدار و هوشیار باشند زیرا دشمنان برای تضعیف روحیه دینی، دینی و معنوی مردم برنامه ریزی می کنند و مردم باید دشمن خود را بشناسند. به درستی.

وی ادامه داد: مشکلات داخلی باید در داخل حل شود، دلسوزی جوامع غربی همواره نادرست و در راستای منافع خودشان ثابت شده است.

امام جمعه یزد با اشاره به 8 سال دفاع مقدس ادامه داد: جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس جنگیدند، شهید، اسیر، جانباز و مفقودالاثر شدند تا حتی یک قسمت از زمین را در کنار ما ندهیم. دشمن مردم ما باید همواره این تلاش ها و رشادت ها را به یاد داشته باشند و در لحظات بحران با حفظ آرامش و بصیرت خود، نقشه های دشمن را خنثی کنند.

وی افزود: جوانان در این شرایط باید آگاهانه رفتار کنند و پاسدار خون شهدا باشند و اجازه ندهند که جان و مال مردم و کشور تلف شود.

ناصری با اشاره به رشادت های پلیس در این سال ها گفت: نباید شجاعت و تلاش پلیس را فراموش کرد زیرا همواره این قشر از جامعه بوده اند که امنیت را در کشور برقرار کرده اند.

وی با تاکید بر اهمیت علم و بصیرت در طول زندگی گفت: مردم با حفظ بصیرت و علم می توانند دشمنان خود را از دوستان تشخیص دهند و باید بدانند که یک عالم و مسلمان هرگز اموال عمومی را تخریب نمی کند و به مردم آسیب نمی رساند. بدخواهان نظام که مرتکب این اعمال هنجارشکنانه و ساختاری می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید