9 دی روز بصیرت، آگاهی و دشمنی مردم است

ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796126

سردار عالی گفت: 9 دی روز روشنگری، آگاهی، دشمنی و ولایتمداری مردم است و در آن روز مردم هوشیار پس از مقام معظم رهبری و رهبرشان به صحنه آمدند و حق باطل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد باکر علایی در گفت و گو با اروم نیوز در مراسم گرامیداشت دهه تاب و تاب و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: آن را به نسل جدید منتقل کنید تا ابعاد مختلف این مشکل را می توان به وضوح درک کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد نام سردار سلیمانی هرچه بگوییم دیگر حقایق گفته نمی شود، او امید مکتبی بود که دنیا آرزوی آن را دارد، فرمانده کمتر قهرمانی با این خصوصیات اخلاقی دیده است.

فرمانده سپاه خوی افزود: جاذبه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مثال زدنی است.

سردار علایی گفت: حاج قاسم سلیمانی مخترع هلال مقاومت بود، هلالی که از تکه تکه شدن خاورمیانه جلوگیری کرد و نقشه های دشمن را خنثی کرد زیرا استکبار و دنیای غرب برای تجزیه خاورمیانه تلاش زیادی کردند، اما این هلال مقاومت. روز به روز.

وی افزود: همه فرماندهان و مقامات ارشد نظامی در سراسر جهان به قدرت فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در اتحاد و اتحاد فرماندهان ارشد چند کشور زیر چتر خود پی برده و از عظمت و صلابت او هراسان هستند.

سردار علایی گفت: یکی از رسالت های مهم ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، فرهنگی که به عنوان یک فرهنگ متعالی رمز پیروزی و پاسداری است، پاسداری و ترویج این فرهنگ متعالی برای همه مردم ضروری است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید