حفظ وحدت ، بصیرت و دشمنی ضروری است / دارالوحدت بزرگترین پایتخت فرج است

زمان: 21:10
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778061

این امر در کنفرانس اختصاص یافته به هفته وحدت در فهرج تأکید شد.

منصور الهی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت بصیرت و دشمنی گفت: دشمن سعی دارد با تبلیغات خود در فضای مجازی چشم دو جریان بزرگ اسلامی را زیر سال ببرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند ؛ منصور الهی ، کارشناس سیاسی و تحلیلگر استان کرمان صبح امروز در همایش هفته وحدت در روستای علی آباد سجاجی گفت: هفته وحدت در واقع وحدت بین بیش از 1.7 میلیارد مسلمان در سراسر جهان است.

وی افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که تنها راه جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی ایجاد اختلاف در بین مسلمانان است.

الهی گفت: وحدت اسلامی منافع آمریکا را تهدید و بی اعتبار کرده است.

این کارشناس سیاسی استان با تأکید بر لزوم حفظ وحدت بصیرت و دشمنی اظهار داشت: دشمن سعی دارد با تبلیغات خود در فضای مجازی چشم دو جریان بزرگ اسلامی را زیر سال ببرد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز قادر به انجام جنگ نظامی با ایران اسلامی نیست ، افزود: “زیرا امروز آنها نمی توانند در مناطقی مانند ارتش کاری انجام دهند. بنابراین ، آنها سعی می کنند عناصر خودخواه ، تحلیل نشده و خائن اسلام را تربیت کنند تا بتوانند از وحدت مسلمانان جلوگیری کنند.

دارالوحدت بزرگترین پایتخت شهرستان فرج است

همچنین حجت الاسلام رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در این همایش با تاکید بر اینکه وحدت بزرگترین سرمایه جهان اسلام است ، گفت: در هفته وحدت خون جدیدی به رگ های امت اسلامی پمپاژ می شود. “

a4160a17 0f8a 439d 8dd2 0b0acb5010ab خبر خاکستری

وی افزود: امروز راز پیروزی و آزادی فلسطین وحدت گفتار است ، زیرا اگر بتوانیم این مسئله مهم را در سراسر جهان اسلام مشاهده کنیم ، بسیاری از مشکلات حل می شود.

آگاملایی با بیان اینکه شیعه و سنی در شهر فرج با هم مانند دو برادر هستند ، افزود: امروزه نام دارالوحدت بر تارک فرج می درخشد و بزرگترین پایتخت و رمز پیروزی این شهر است.

وحدت بین شیعه و سنی در فهرج مثال زدنی است

مولوی عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل سنت ولسوالی نگین کویر نیز در این مراسم گفت: ما نه تنها در هفته وحدت ، بلکه در طول سال نه تنها با برادران شیعه دوستی داریم.

1fff5e4c d410 4347 8450 3e3d18a9eb42 خبر خاکستری

وی با تأکید بر اینکه وحدت باید ارزشمند باشد ، گفت: هرکس وحدت را نقض کند به مسلمانان ، شهدا و امام راحل خیانت کرده است.

شهیکی گفت: “امروز ایالات متحده و امثال آن تحمل نمی کنند. سنی ها و شیعیان می توانند کنار هم بایستند و از نظر وحدت و همدلی ، اندام دشمنان را می لرزاند.”

وی در پاسخ به این س whyال که چرا فرج را دار الواحد می نامند ، گفت: وحدت بین شیعه و سنی در این شهر مثال زدنی است و امیدوارم این وحدت و برادری همیشه تداوم داشته باشد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید