18 آذر نماد بصیرت و آگاهی انسان در برابر وسوسه های طاقت فرسا استکبار است.


ساعت: 13:45
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920631

حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر جانشین نماینده فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ملت ایران اسلامی در 18 آذر ماه بصیرت، هوشیاری و هوشیاری خود را در برابر قیام بزرگ جهانی به نمایش گذاشت. استکبار علیه ایران اسلامی .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر ظهر امروز در مسجد جامع در مراسم گرامیداشت یوم الله 18 دی و گرامیداشت ایام بعد از آن حضرت گفت: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی: حاج قاسم به عنوان فرمانده جبهه مقاومت اسلامی در دنیا به عنوان کسی که در مقابل مستکبرین ایستادگی کرد و سرانجام جان خود را در این راه فدا کرد، شناخته می شود.

وی افزود: 18 آذر روزی که حادثه بزرگی در کشور ما رخ داد به نام یوم الله شناخته می شود و ملت شریف ایران بصیرت، هوشیاری و هوشیاری خود را به جهانیان نشان دادند، انقلاب اسلامی را زلزله ای سیاسی در جهان به نمایش گذاشتند. صحبت از اسلام سخت بود.

18 آذر نماد بصیرت، آگاهی و هوشیاری ملت ایران است

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فرد تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در 18 آذرماه بصیرت، هوشیاری و هوشیاری خود را در برابر وسوسه های بزرگ استکبار جهانی علیه ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک زلزله سیاسی در دنیایی یاد می شود که صحبت از اسلام سخت بود و در آن زمان توانست نامی برای اسلام مطرح کند. در جهان.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی تمامی نقشه های استکبار جهانی و در رأس رژیم مفتضح صهیونیستی را که تلاش می کرد نام اسلام را در جهان از بین ببرد نقش بر آب کرد و این انقلاب اسلامی با پیروزی خود موفق به حرکت شد. جهانی که در حالت رکود بود، یک زلزله سیاسی به ارمغان آورد و در واقع رخ داد.

حجت الاسلام والمسلمین تشریح کرد: دشمنان ایران اسلامی دوست نداشتند انقلابشان به درختی تنومند تبدیل شود، به همین دلیل سعی کردند ریشه های انقلاب را به هر طریقی که می توانستند و در اختیار داشتند از بین ببرند، اما هرگز نتوانستند. به خاطر قدرت الهی به اهداف شوم خود دست یافت و این انقلاب هر روز قدرتمندتر از دیروز می شد.


این مسئول خاطرنشان کرد: وقتی صحبت از عصیان و عصیان می شود، منظور کسانی است که گاهی با احساساتی که نمی شناسند، جاهلانه دنبال یک حرکت و یک سری خواص می روند، منظور من آنها نیست، بعضی ها گاهی اوقات نمی کنند. نمی فهمم اشتباه است و بعد متوجه اشتباه خود می شوند و سریع از دریا می پرند و برای ادامه زندگی به دریا باز می گردند.

وی افزود: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب با اغتشاشاتی مانند بنی صدر، منافقین که بیش از 17 هزار شهید ترور را در کارنامه ننگین خود داشتند، تلاش کردند انقلاب نوپای ما را از بین ببرند. شورش های مردم مسلمان، اما به اهداف شوم خود نرسیدند.

به گفته جانشین نماینده ولی فقیه در ارتش ولایت سلمان، از ابتدای پیروزی انقلاب در کشور آشوب های عظیمی برای از بین بردن این انقلاب و نظام صورت گرفت، اما با رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و با هوشیاری ملت ایران نتوانستند نقشه های شوم خود را عملی کنند.

فتنه 88 یکی از بدترین فیت های سال های اخیر است

وی تصریح کرد: فتنه 88 را یکی از سخت ترین فتنه های چند سال اخیر خواند و افزود: غرب این قیام را آغاز کردند و سعی کردند آن را به انتخابات مرتبط کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در ارتش سلمان فریبکاری را رمز عملیات فتنه 88 خواند و گفت: آنها از چند ماه قبل خود را برای فتنه آماده می کردند و دوره های آموزشی خرابکارانه را برای سرکردگان خود در خارج از کشور برگزار کرده بودند.

وی افزود: پس از انتخابات، براندازان با طرح موضوع تقلب در انتخابات سعی کردند فضای کشور را مخدوش کرده و آشوب کنند.

این مسئول تصریح کرد: مردم ایران با بصیرت و معرفت خود در روز نهم نقشه قیام و یاغیان را نابود کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید