حماسه 18 آذر نماد عزت و بصیرت مردم ایران است


ساعت: 14:30
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920643

حجت الاسلام محسن مفید گفت: به راستی روز نهم دی ماه یوم الله است، نماد عزت و بصیرت است چرا که در آن روز دشمنان نظام با استقامت حماسه سازی و با حمایت ها شکست خوردند. از رهبری

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محسن مفید در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ضمن گرامیداشت هفته بعثت اظهار داشت: نهم دی ماه حماسه ای کم نظیر و بی بدیل بود که با حضور ایمان، روحیه اصیل و انقلابی مردم این شهر شکل گرفت. ایران اسلامی.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه افزود: مردم موفق شدند یکی از پیچیده ترین دسیسه های دشمنان را که با استفاده از عوامل متقلب و بعضا مزدوران داخلی ایجاد شده بود، خنثی کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر سه رکن اسلام، مردم و رهبری استوار شد، گفت: دشمن در سه دهه اول حیات خود به برکت انقلاب اسلامی تلاش زیادی کرد تا هر سه رکن اسلام را به حاشیه ببرد. جمهوری و رهبری

حجت الاسلام مفید افزود: دشمن در سال های اخیر به دلیل تجربه انقلاب های مخملی در کشورهای دیگر، اما به دلیل آموزه های دینی، رهنمودهای رهبر فرزانه و همچنین به دلیل اینکه می تواند انقلاب اسلامی را شکست دهد، فکر می کرد. از حضور پرشور مردم و ایستادگی و پایداری آنان در پای مکتب هایشان موفق شدند توطئه های دشمن را خنثی کنند.

وی تصریح کرد: طرح سال 88 توسط دشمن انتخابات طراحی شد و عده ای در داخل کشور عمدا و آگاهانه دشمن را گمراه می کنند و به آسیاب دشمن می ریزند تا با رهبری و نظام مقابله کنند و از طرفی دیگر حق را نادیده بگیرید رای مردم تعیین سرنوشت و در نهایت هتک حرمت عزاداری امام حسین (ع) و عاشورا بود.

حجت الاسلام مفید ادامه داد: املاک ناشناخته و بی صدا، تحرکات ضدانقلاب، تمامی دستگاه های اطلاعاتی امنیتی دشمن با تمام توان رسانه ای و تبلیغاتی و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان که در آن لحظه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کردند، 24 در حال فعالیت هستند. ساعت ها در روز آمدند و علیه نظام کار کردند و تحریم های شکننده ای وضع کردند.

وی گفت: همانطور که دیدیم این فتنه پیچیده با میدان فهیم و رهبر فرزانه انقلاب و صیانت کامل ایشان از آراء و حضور پر رنگ و پرشور و حماسی مردم و دشمن خنثی شد. عقب نشینی کرد و ورق زر دیگری به افتخارات زن و مرد افزوده شد که در تاریخ ایران ثبت شد.

خوجت الاسلام مفید خاطرنشان کرد: نهم دی ماه یوم الله است، نماد عزت و بصیرت است، چرا که در آن روز دشمنان اسلام و نظام با استقامت حماسه آفرینان و با تدبیر و امید شکست خوردند. حمایت رهبری و توطئه های آنها خنثی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید