حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم بود

ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796407

شهرام روشنی نژاد گفت: حماسه روز نهم نماد کرامت، استقلال و بصیرت انسانی در راستای تجدید میثاق با ولایت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهرام روشنی نژاد در گفت و گو با خبرنگار بازی دراز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: بصیرت یعنی بدانیم عددی که امام حسین (ع) را گردن زد همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت.

وی افزود: حماسه روز نهم نماد کرامت انسانی، استقلال و بصیرت برای تجدید میثاق مقام معظم رهبری است که در راه حفظ مبانی اسلام و آرمان های انقلاب ایستادگی کردند و با صدای بلند اعلام کردند که اگر دشمن در مقابل دین خود بایستد، مقاومت خواهند کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت: 18 دی ماه سال جاری مصادف با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهیدان مقاومت سردار شهید رشید اسلام، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمان باوفایش است. نمونه مهیج و درخشان این ولایت بود و تابع ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (دامت برکاته) بود.

در پایان روشنی نژاد در مراسم گرامیداشت حماسه پرشور 18 آذر روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از همه مردم شریف، ولایی، انقلابی، مومن و شهیدپرور سرپل ذهاب با رعایت سلامت دعوت کرد. پروتکل هایی با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) برای تجدید میثاق و ابراز انزجار از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید