وزنه برداری که معتقد است با حجاب به آرزوهایش می رسد/ زن لر نماد عزت و عزت جامعه ایران است


ساعت: 20:12
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838818

پناهنده وزنه بردار کهگیلویه و بویراحمدی به آلمان؛

وزنه برداران کهگیلویه و بویراحمدی پس از مهاجرت و کشف حجاب برای رسیدن به آرزوهایی که معتقدند با کشف حجاب و مهاجرت می توانند به آن دست یابند تلاش می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، وزنه برداران کهگیلویه و بویراحمدی پس از اعلام مهاجرت خود از ایران در گفتگو با رسانه های عربستان به تشریح دلایل مهاجرت خود پرداختند.



یکی از نکاتی که معمولا از سوی مهاجران دنبال می شود، باز بودن حجاب است که وزنه بردار از آن مستثنی نیست و در عکسی که رسانه های عربستانی منتشر کرده اند، خبری از حجاب این ورزشکار نیست.


d15c7e08 281a 47c0 bb4e 7cd6b82dc65d خبر خاکستری

ورزشکارانی که از ایران رفته اند معتقدند با حجاب باز می توانند به آرزوهای خود برسند، در حالی که نمونه های زیادی وجود دارد که پس از خروج از ایران هرگز نتوانستند موفقیت خود را در ایران تکرار کنند که نمونه بارز آن است. مدال برنز تیم ملی ایران در سال 2016 اما نتوانست در تیم پناهندگی مدالی کسب کند.

زن لر در فرهنگ عامه مظهر عزت و عزت جامعه ایرانی است و یکی از نشانه های بارز او حجابی است که از دیرباز وجود داشته و این گونه مشکلات در شأن زنان این استان نیست. آنها به گذشته و اصالت خود پشت کرده اند.

بی شک مردمان دارای تمدن تاریخی و ویژگی های فرهنگی مردم لر هرگز اجازه نخواهند داد عده ای عمدا این فرهنگ را به بهانه های مختلف قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید