برای تیم ملی وزنه برداری بانوان درخواست مربی خارجی واجد شرایط با رزومه داریم/ لیگ برتر وزنه برداری بانوان راه اندازی می شود.


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1884004

هدف ما تک ستاره سازی و کسب تک مدال نیست

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: برای انتخاب مربی خارجی واجد شرایط و با رزومه برای تیم ملی وزنه برداری بانوان اقدام کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری با حضور در نشست تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: امروز انرژی و انگیزه بالای شما در تمرینات به ما انرژی مضاعف داد. خوشبختانه همدلی خوبی در خانواده وزنه برداران شکل گرفته است. اعتراف می کنم که این همدلی و هم افزایی ما را به آینده امیدوارتر کرد.

و ادامه داد: در این مدت کوتاه سعی کرده ایم حداقل شرایط مساعد را برای اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان فراهم کنیم. قطعا کاستی هایی وجود دارد اما به تدریج تلاش می کنیم شرایط ایده آلی را برای رشد وزنه برداران زن فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: قدردان زحماتی هستیم که انجام می دهید و وظیفه داریم شأن کار را به بهترین نحو حفظ کنیم. همچنین انتظار داریم در صورت وجود مشکل بدون تعارف با ما در میان بگذارید تا بتوانیم آنها را حل کنیم.

انوشیروانی با تاکید بر کیفیت وزنه برداری بانوان ایران گفت: معتقدم بانوان ما از نظر پتانسیل چیزی کمتر از آقایان ندارند و اگر همه چیز آماده باشد در آینده نزدیک می توانند در میادین بین المللی مدال بگیرند. البته رسیدن به این هدف در گرو تلاش شما و تلاش ماست که تمام تلاش خود را می کنیم تا این انگیزه را در شما افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: من، بهداد سلیمی و سایر قهرمانانی که در این مسیر همدل بوده ایم، همگی لذت صعود و ایستادن بر سکوهای جهانی یا المپیک را تجربه کرده ایم. حالا می خواهیم بانوان وزنه بردار طعم شیرین کسب این افتخارات را بچشند.

انوشیروانی خاطرنشان کرد: در وزنه برداری بانوان هدف ستاره سازی و کسب مدال انفرادی نیستیم. ما به دنبال ساخت یک تیم متحد و قدرتمند در وزنه برداری بانوان هستیم و می دانیم که با این ظرفیت و این پتانسیل، اتفاقات خوبی در وزنه برداری بانوان در آستانه المپیک پاریس خواهد افتاد. ما باید دو تا سه سال خوب سرمایه گذاری کنیم تا به انتظاراتمان برسیم.

وی بیان کرد: در این مدت کوتاه قرار بود مربی خارجی با سابقه و رزومه خوب برای تیم ملی وزنه برداری بانوان به خدمت بگیریم اما به دنبال ظرفیت سازی داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت و توانایی مربیان درجه یک کشور را پیروز خواهیم کرد

انوشیروانی با اشاره به لیگ وزنه برداری بانوان گفت: در تلاش هستیم برای اولین بار لیگ وزنه برداری بانوان را در رده سنی بزرگسالان راه اندازی کنیم. قطعا چارچوب را طوری تنظیم می کنیم که حتی با تعداد تیم های کم، بانوان وارد چرخه لیگ شوند تا همچنان شاهد رونق خوبی در این بخش باشیم. برای رده سنی جوانان و نوجوانان مسابقات منطقه ای سطح کشور را در نظر گرفته ایم تا بهترین بازیکنان و تیم های هر منطقه به تهران بیایند و فینال لیگ منطقه ای را در آنجا برگزار کنند. این طرح برای پسران نیز اعمال خواهد شد.

515656c5 9e51 4054 a333 4cd4d671962f خبر خاکستری

وی درباره اعزام وزنه برداران زن به مسابقات پیش رو گفت: برای اعزام بانوان به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی هیچ محدودیتی نداریم. یعنی امکان حضور با تیم کامل در مسابقات وجود دارد، امکان اعزام هم وجود ندارد! این بستگی به تلاش شما دارد که به خودتان ایمان داشته باشید و تا آخرین روز با انگیزه تمرین کنید.

انوشیروانی با اشاره به ادامه اردوی وزنه برداری بانوان ادامه داد: اردوهای بانوان تا مسابقات قهرمانی جهان در کلمبیا ادامه دارد. پس از آن مسابقات قهرمانی کشور را داریم و پس از ریکاوری کوتاهی برای اردوهای مستمر و مسابقات مهم سال آینده آماده می شویم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: ما خودمان را رئیس نمی بینیم، اما همه با هم برای رسیدن به اهداف مشترک تلاش می کنیم. بی شک هدف همه ما یکی است و آن چیزی نیست جز به اهتزاز درآوردن پرچم پرافتخار کشورمان در عرصه بین المللی. پس با هم برای این امر مقدس مبارزه خواهیم کرد و امیدوارم این شرایط درخشان را با هم تجربه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید