آخرین وضعیت تیم ملی وزنه برداری بانوان توسط مربیان; وزنه برداران توانایی کسب مدال را دارند


ساعت: 14:09
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895031

مربی تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: کیفیت مسابقات قهرمانی آسیا بسیار بالاست اما بچه های ما توانایی مدال آوری دارند و نباید فراموش کنیم که دختران ایرانی توان هر کاری را دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان از 14 شهریورماه با حضور 12 نفر در اردوی آمادگی در قزوین آغاز شده و تا 10 شهریورماه ادامه دارد.

معصومه بابایی مربی تیم ملی وزنه برداری بانوان از شرایط اردوی 12 نفره تیم ملی وزنه برداری بانوان در قزوین گفت. تمرینات به صورت مستمر دنبال می شود و تاکنون مصدومی نداشته ایم. علاوه بر این ماساژور نیز در کنار تیم بود و بسیاری از مشکلات بچه ها با حضور فیزیوتراپ برطرف شد.

وی افزود: تیمی که به تازگی از مسابقات بازگشته است باید به تدریج و با شیب مناسب شدت تمرینات را افزایش دهد تا در هفته های آینده آماده ثبت رکورد نهایی شود.

بابایی با بیان اینکه پیگیری منظم تمرینات منجر به ثبت و افزایش رکوردهای بهتر شده است ابراز امیدواری کرد: سرعت آمادگی و پیشرفت فعلی بچه ها افزایش یابد و تنها آرزوی من این است که در عرصه جهانی بدرخشند.

مربی تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: کیفیت مسابقات قهرمانی آسیا بسیار بالاست اما بچه های ما توانایی مدال آوری دارند و نباید فراموش کنیم که دختران ایرانی توان هر کاری را دارند.

وی با تشکر از رئیس فدراسیون و مدیر تیم های ملی به دلیل تلاش و حمایت مستمر از اردوها و اعزامی های بانوان، افزود: در آینده ای نه چندان دور شاهد درخشش بچه ها در دنیا و المپیک خواهیم بود. سال ها.”

این مربی وزنه برداری بانوان در پایان برنامه وزنه برداری بانوان که تنها با 4 داوطلب در 19 شهریور برگزار شد، گفت: روز پنجشنبه حضور نداشتم و اخبار را از طریق رسانه ها و دوستانم پیگیری کردم و از دور متوجه شدم. وضعیت 4 وزنه.» زن را گرفتم، امیدوارم حق هیچ کدام از بچه ها ضایع نشود.

اضافه شدن ماساژورها به اردوی وزنه برداری بانوان

ماساژور تیم ملی وزنه برداری بانوان با هماهنگی فدراسیون روز دوشنبه 14 شهریور به اردو می پیوندد.

منا عصفوری مربی ملی پوش وزنه برداری افزود: فشار تمرینات برای آماده سازی تیم برای بازی های آسیایی بحرین که به بازی های جهانی نیز مرتبط است بسیار زیاد است. بر همین اساس از دوشنبه در کنار بچه ها ماساژور خواهیم داشت».

و افزود: کلاس ها در دو نوبت صبح و عصر در روزهای زوج شامل تمرینات قدرتی پا، لیفت، سر ایستادن و … مرور تکنیک و در روزهای فرد یک نوبت عصر می باشد.

عصفوری مربی دو وزنه بردار جوان کشور غزل و غزاله حسینی است و تمرینات خود را از سال 1396 آغاز کرده است.



دیدگاهتان را بنویسید