وزنه برداری؛ وزنه برداران ارتش از تیم ملی جدا شدند


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843180

وزنه برداران ایرانی در اعتراض به شرایط حاکم بر فدراسیون، اردو را ترک کردند و به خانه های خود بازگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دور جدید اردوی ملی وزنه برداری از هفته گذشته در کمپ تیم ملی آغاز شد.

محمدحسین برخا سرمربی تیم ملی وزنه برداری، اخیرا میر مصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ کشکی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، علی هاشمی، سید ایوب موسوی، رسول آذرعلی معتمی علی حارضه امیر عزیزی، رضا حسنودی، علی داوود ، هود رضا بیرالوند و پیمان جان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. این اردو از سوم خرداد آغاز شد.

اگرچه به دلیل شرایط سخت و بد در اردوی تیم ملی وزنه برداری نزدیک به یک هفته از برگزاری این اردو می گذشت اما وزنه برداران حاضر در اردو در اعتراض به شرایط موجود تصمیم به تعطیلی و ترک اردو گرفتند.

وزنه برداران حاضر در اردو با انتشار پستی مشترک در اینستاگرام تصمیم خود را به صورت عمومی اعلام کردند. در این نشریه آمده است: امروز با توجه به شرایط فعلی فدراسیون وزنه برداری ایران و شرایط اردوهای تیم ملی، ما ملی پوشان این رشته مجبور شدیم علیرغم میل باطنی خود اردو را ترک کنیم. این اقدام تنها به دلیل شرایط اردوی تیم ملی وزنه برداری است. ما همیشه خود را سرباز این مردم و کشور و انقلاب می دانیم. به نظر می رسد قبل از جام جهانی بزرگسالان با وجود شرایط بدتر، به دلیل خوشحالی مردم و شرایط سربلندی و سربلندی کشور عزیزمان، سختی هایی را متحمل شدیم. اما حالا با این شرایط ادامه پیدا نکرد و تا زمانی که شرایط مساعد نشود به اردوی تیم ملی برنمی گردیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید