لزوم آشنایی دانش آموزان با مفهوم مبارزه با استکبار/ ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی است.

وی افزود: برای انجام وظیفه مهم ملی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که در راه مبارزه با استکبار جهانی و استکبار روزگار به پا خاستند و جان خود را فدا کردند، همه باید این روز را به شکل های مختلف جشن بگیریم. . و روش ها.”

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ما در آموزش و پرورش وظیفه داریم ارزش ها و میراث فرهنگی و مفهوم مبارزه با استکبار نسل های آینده را منتقل کنیم و یکی از مهم ترین راه های رسیدن به این مهم برگزاری مراسم هایی از این قبیل است. چون 13 نوامبر است

وی بیان کرد: هر چند اکنون به دلیل بیماری کرونا امکان برگزاری راهپیمایی بزرگ مانند سال های گذشته وجود ندارد. اما برای انجام وظیفه مهم خود در تجمع 13 آبان شرکت می کنیم.

عسگری بیان کرد: در مراسم نمادین یوم الله 13 آبان در جوار گلزار شهدا باز هم با شهدا عهد می بندیم که پاسدار خون آنها هستند و راهی را که برای ما ترسیم کرده اند دنبال می کنیم.

وی بیان کرد: باید این رسالت بزرگ را به دانش آموزان برسانیم که با یاری و رهنمودهای ائمه انقلاب و به فرمان ولی فقیه در صحنه همچنان باهوش هستیم تا نقش و رسالت خود را در مبارزه با استکبار ایفا کنیم. راه اندازی روش های مختلف.

این مقام مسئول بیان کرد: حضور گسترده جامعه فرهنگی و دانش آموزان در صحنه های حساس کشور نشان می دهد که آنها هوشمندانه با توطئه های دشمنان مقابله خواهند کرد و با هراس از امام شهدا و ایثارگران تمام توان خود را برای حمایت از مظلومان انجام خواهند داد. در جهان.”

وی تاکید کرد: یکی از وظایف ما در آموزش و پرورش تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان است. از این رو وظیفه خود می دانیم که با اتخاذ برنامه های مناسب، دانش آموزان را قادر به تحلیل مناسب وقایع پیرامونی کنیم.

تکبر از اصول دینی ما نشأت می گیرد

عسگری تصریح کرد: یکی از تحلیل هایی که دانش آموزان باید داشته باشند این است که دشمن همواره به دنبال دشمنی و توطئه خواهد بود و دشمنی خود را به شیوه ها و طرح های مختلف ابراز می کند و باید هوشمندانه تلاش کنیم نقشه های آنها را خنثی کنیم.


مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: معنا و مفهوم استکبار کاملاً روشن و برگرفته از مبانی دینی ماست؛ به همین دلیل استکبار و استکبار کاملاً روشن است. چنانکه نمونه هایی از آن را در قرآن کریم می بینیم و از همان ابتدای تأسیس ادیان الهی، خداوند آزادگان جهان را به ایستادگی در برابر مستکبران امر می کند.

وی ادامه داد: در کلام خداوند 47 بار به موضوع استکبار اشاره شده است. به همین دلیل لازم است امروز با این مفهوم آشنا شوید و مصادیق استکبار را بیابید تا بتوانید با آن مبارزه کنید.

عسگری در پایان گفت: شناخت صحیح اصول و توجه به مصادیق آن، لازمه زندگی آزاد است. یعنی اگر انسان نمی خواهد تحت سلطه مستکبران قرار گیرد، باید با مبانی و معانی برخی از کلمات اساسی آشنا شود; زیرا در غیر این صورت امکان درک درست مشکلات وجود نخواهد داشت.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید