راهپیمایی 13 آبان امسال با شکوه بیشتری نسبت به گذشته برگزار می شود/ آمریکا نماد استکبار، دانش آموزان نماد استکبارستیزی هستند.


ساعت: 11:33
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906078

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

رحمدل بامری بر جهاد تباین تاکید کرد و گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال با شکوه بیشتری نسبت به گذشته برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، رحمدل بامری 22 آبان ماه در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی مراسم یوم الله اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم آرمان های جمهوری اسلامی ایران را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به شرایط و ضرورت جهاد تبیینی افزود: قطعا وظیفه تک تک ما زنده نگه داشتن موثرترین مناسبت هاست که یکی از آنها سیزدهم آبان است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری استان با تاکید بر اینکه این نماد استکبار ستیزی آمریکاست، تصریح کرد: دانش آموزان نماد استکبارستیزی هستند.

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت پیشگیری از تحریف ها، ادامه داد: این تحریف ها باعث عقب ماندگی جامعه می شود.

بامری ادامه داد: اهمیت 22 آبان و تکلیف ما در این روز مشخص است بنابراین همه باید به وظیفه خود عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا در سال‌های اخیر، امسال قطعا فرصت خوبی برای نشان دادن اتحاد مردم و ناامید کردن دشمنان است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری استان تاکید کرد: این منطقه به عنوان نماد وحدت باید در 22 آبان خواب دشمنان را بر هم بزند.

وی گفت: باید هدف از این اتفاقات را به دشمن بگویید و مردم را روشن کنید تا مردم بدانند پشت صحنه چه کسانی هستند که خانه ملت را ویران کردند.

بامری گفت: اگر روشنگری نکنیم دشمن به نفع خود می گوید پس باید خدماتی که این نظام انجام داده را به مردم یادآوری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید