دانش آموزان باید نسبت به موضوعات حساس باشند/ باید به دانش آموزان آموزش سناریو سازی را بدهیم


ساعت: 12:35
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914241

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان باید نسبت به موضوعات و موضوعات حساس باشند. همه ما در یک سیستم آموزشی هستیم. خانواده، نهادهای فرهنگی، نهادهای مذهبی، هنرمندان و مدیران باید به تقویت این نظام آموزشی کمک کنند. باید سناریوسازی را به دانش آموزان آموزش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در افتتاحیه پنجاه و دومین جشنواره فیلم رشد گفت: فیلم و سینما هفتمین هنری است که در تحکیم هویت ملی موثر است. هندی‌ها سینمای بالیوود را پس از رهایی از استعمار ایجاد کردند یا قطری‌ها به ما گفتند که رسانه‌ها نقش ویژه‌ای در سیستم آموزشی قطر در بازدید ما از مدارس آن کشور دارند.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم رشد یکی از قدیمی‌ترین و پرنشاط‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی هنری است، گفت: وی گفت: استفاده از مفاهیم جذاب و مشارکت هنرمندان در نظام آموزشی از نقاط قوت جشنواره فیلم رشدی است. خوشبختانه اخیرا این جشنواره دیگر به صورت متمرکز برگزار نمی شود و به صورت ماهواره ای در استان ها مدیریت می شود.

نوری با بیان اینکه شی یابی را جدی بگیریم. وی گفت: دانش آموزان باید نسبت به موضوعات و موضوعات حساس باشند. همه ما در یک سیستم آموزشی هستیم. خانواده، نهادهای فرهنگی، نهادهای مذهبی، هنرمندان و مدیران باید به تقویت این نظام آموزشی کمک کنند. باید سناریوسازی را به دانش آموزان آموزش دهیم.

وی با بیان اینکه آموزش فیلمسازی و فیلمنامه نویسی نباید جزئی باشد، تصریح کرد: وی گفت: این آموزش ها باید به صورت مستمر انجام شود. دانش آموزان باید ابتدا و انتهای داستان و نقطه اوج آن را بدانند.

دیدگاهتان را بنویسید