مسئولان اجرایی باید نسبت به علائم فساد حساس باشند

ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923208

رئیس جمهور نقش دستگاه های نظارتی را در از بین بردن منابع فساد مهم دانست و گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید نسبت به سیگنال های فساد هر دستگاه و ادارات حساس بوده و با بررسی دقیق آن ها با عوامل و منابع فساد که موجب از بین رفتن آن نیز می شوند، برخورد کنند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای دولت، فساد ستیزی را یکی از شاخصه های اصلی دولت مردم دانست و اظهار داشت: فساد ستیزی در حوزه حکومتی. و دستگاه های اجرایی این یعنی اصلاح تریبون هایی که باعث فساد می شود و این مهمتر از برخورد با فساد است چرا که با تخریب تریبون ها حتی اگر فردی انگیزه و قصد فساد داشته باشد نمی تواند آن را انجام دهد.

رئیس‌جمهور نقش دستگاه‌های نظارتی را در از بین بردن منابع فساد مهم توصیف و تصریح کرد: مسئولان قوه مجریه باید نسبت به سیگنال‌های فساد از هر دستگاه و دستگاهی حساس بوده و برای مقابله با عوامل فساد و منابع آن به دقت بررسی کنند. که باعث آن می شوند.همچنین ناپدید می شوند.

رئیسی با اشاره به کمپین مردمی برای کاشت یک میلیارد اصله درخت، اجرای این طرح را در گسترش فضای سبز کشور و بهبود کیفیت هوا مفید و موثر دانست و افزود: با مشارکت متعهدانه نهادهای مختلف در سراسر کشور به ویژه همکاری وزارت جهاد کشاورزی، شهرداری ها و مردم این طرح را می توان به طور کامل و با موفقیت اجرا کرد.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود از خدمات خیرین کشور در بخش های مختلف از جمله ساخت مدارس و مراکز آموزشی تقدیر کرد و بر اجرای تعهدات دولت در تجهیز مراکز ساخته شده توسط خیرین تاکید کرد. .
تلاش برای تسهیل معیشت و ارتقای سطح رفاه و آسایش مردم از دیگر تاکیدات رئیس جمهور به اعضای هیئت دولت و روسای دستگاه های اجرایی در جلسه امروز هیئت دولت بود.

دیدگاهتان را بنویسید