مسئولان باید شبانه روز در خدمت مردم باشند/مصرف را مدیریت کنند و منابع آب پایدار را تامین کنند. دغدغه های مسئولان استان سمنان


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878379

در مراسم تودیع و معارفه استاندار سمنان ذکر شد؛

مراسم تودیع و معارفه استاندار سمنان امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، مراسم تودیع و معارفه استاندار سمنان امروز با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، عباس گلرو نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس و استان برگزار شد. مقامات استانی و لشکری


خدمتگزاران باید شبانه روز به مردم خدمت کنند

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این مراسم در خصوص اصلاح نظام یارانه ها گفت: اصلاح نظام یارانه ها باید در دولت های گذشته انجام می شد اما دولت آیت الله رئیسی با شجاعت این کار را انجام داد.

وی با تشکر از همراهی خوب مردم روستا با دولت در اصلاح نظام یارانه ای گفت: اصناف، رسانه ها و بازاریان از اجرای مطلوب این طرح حمایت کامل داشتند.

استاندار سمنان با قدردانی از خدمات استاندار سابق سمنان خاطرنشان کرد: از امروز مسئولیت استانداری سمنان شارژ و در اختیار یادمان شهید خلیل الله بهرامی قرار می گیرد.

هاشمی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم خود را لایق چیزی جز خدمت و خدمت به مردم نمی دانیم، افزود: باید شبانه روزی و بدون وقفه خدمت کنیم.

وی همچنین گفت: از دست اندرکاران می خواهم مانند دوره های گذشته در کنار فرماندار جدید باشند و از فرماندار جدید نیز می خواهم به امور شهرستان توجه ویژه داشته باشد و به روستاها و بافت های فرسوده توجه ویژه داشته باشد. بافت شهری


605f6f13 f499 414b bfc0 b688ad3a945d خبر خاکستری


تامین آب؛ مهمترین ضرورت توسعه استان و شهرستان سمنان

عباس گلرو نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیه امیرالمومنین به مالک اشتر در هنگام انتصاب وی به عنوان استاندار مصر مبنی بر احترام به مردم و مردم سالاری و خداترسی گفت: : انسان می ماند و اگر انسان از نظارت انسان در امان باشد از نظارت الهی در امان نخواهد بود.

وی با اشاره به مضرات مولفه های توسعه شهری سمنان افزود: با توجه به راه اندازی دستگاه های دولتی استانی، مرکز استان ویژگی هایی دارد که نیازمند توجه ویژه و توجه جدی است.

گلرو با بیان موضوع کم آبی و تامین آب مورد نیاز مردم به عنوان مهمترین موضوع شهرستان گفت: موضوع تامین آب باید جدی گرفته شود چرا که توسعه در سراسر استان در گرو انتقال آب به استان است.


e52f17b4 a5ca 4ee8 8d73 9832e9c7a3cf خبر خاکستری


اجرای برنامه های جدید و متفاوت در استان

محمد بهرامی استاندار جدید سمنان نیز در این مراسم گفت: از اعتماد استاندار و وزیر کشور به بنده تشکر می کنم و امیدوارم با عنایت و یاری خداوند بتوانم بار سنگین امانت را به درستی و در حد توان به دوش بکشم. راهي كه شايسته اعتماد است.حكومت اسلامي; بریم خونه.

وی با بیان اینکه برنامه های مختلفی در این شهرستان در نظر گرفته شده است، گفت: موضوع مدیریت بهینه مصرف منابع و تامین آب پایدار، ارتقای ظرفیت حمل و نقل جاده ای و ریلی، توجه به صنعت گردشگری سمنان به عنوان نگین کویر. توجه به دانش بنیان ها به عنوان شتاب دهنده تولید و اشتغال یکی از برنامه های مهم استان خواهد بود.


9fbb7448 c7b4 429d 9641 4ae1c98d8bae خبر خاکستری

در پایان این مراسم از خدمات حسن اکوامی پناه تقدیر و محمد بهرامی به عنوان استاندار جدید سمنان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید