مسئولان باید ضمن پرهیز از آثار نمایشی به فکر دغدغه های محرومان باشند


ساعت: 14:29
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906165

محمدباقر محمدی لایینی گفت: مسئولان و متولیان امر باید در سطح این ملت و انقلاب فعالیت داشته باشند، جهادی عمل کنند و انگیزه خالصانه داشته باشند، نه تنها کار را نشان دهند و گزارش دهند، باید واقعاً به فکر محرومان باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لایینی عصر امروز در جلسه ستاد زکات استان مازندران اظهار داشت: جمع آوری زکات به نفع نیازمندان هم خدمت به زکات دهندگان است و هم بخش بزرگی از آن به محرومان. و نیازمندان و البته درصد کمی از آن کمک به تکمیل پروژه ها.

وی با اعلام اینکه خداوند از سعادت پرداخت کنندگان و دریافت کنندگان راضی است افزود: با این اقدامات دین نیز اعمال می شود، مردم ایران نیز مردمی متدین هستند، مردم ایران در این آشوب ها و آشوب ها و ده ها آشوب بوده اند. و شورش هایی از این دست. انقلاب تا امروز وجود دارد، نشان داده اند که در کنار عوامل اغتشاش و کسانی که می خواهند خلاف جهت دین به نفع استکبار جهانی حرکت کنند، نیستند و با انقلاب اسلامی هستند. و دین

محمدی لائینی با استناد به نظرسنجی ها؛ وی اعلام کرد: بالای 80 درصد مردم به حجاب و 70 درصد زنان تاکید کردند که ما حتی در مهمانی های خانوادگی هم حجاب نمی کنیم، این اصل ملت ماست.

نماینده ولی فقیه مازندران تاکید کرد: مسئولان و مسئولان باید در تراز این ملت و انقلاب فعالیت داشته باشند، جهادی عمل کنند و انگیزه خالصانه داشته باشند نه اینکه فقط کار را نشان دهند و گزارش دهند، واقعاً به فکر محرومان باشند. .

df112e79 8d2f 440e aaec 9c6c0a2c568d خبر خاکستری

این مسئول با اشاره به گزارش های ارائه شده از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: گزارش خوبی بود که البته برخی از قسمت های آن مانند بحث زکات واجب به دلیل اهمیت واجب نیاز به تقویت دارد. زکات بسیار بالاتر از زکات و صدقه مستحب است.» و حمایت های خیریه و این جایگاه باید حفظ شود.

وی افزود: اقلام زکات واجب در مازندران کم است، تولید گندم امسال در این استان 120 هزار تن بود، دام های سبک و سنگین نیز در استان وجود دارد اما کم است اما میزان زکات این اقلام موجود است. بسیار زیاد خواهد بود، گرچه مردم ده ها طبق آنچه که زکات تعریف شده است، به نیازمندان و فقرا کمک می کنند که نباید این روش و عادت را زیر پا بگذاریم، در کنار آن زکات نیز جمع آوری شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امیدواریم مردم خوب ما در کنار نهادهای خدماتی و حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی بتوانند کمک بیشتری به نیازمندان کنند که به برکت خداوند بسیاری از خطرات برطرف شود. پس باید به آن توجه کنیم، جلب توجه خدا و پیشوایان دین، اگر خداوند ببیند که فقرا در شرایط سخت، فقرا را فراموش نمی کنند، کیسه را شل می کند و خشم خود را بر سر مستکبرین فرو می ریزد. و آنها را در جای خود قرار دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید