وضعیت هنرهای نمایشی در البرز سخت و بحرانی است/ نبود تئاتر مناسب; دغدغه هنرمندان روستایی

ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783874

حمیدرضا معدنکن از بی توجهی کارکنان نسبت به مشکلات پیش روی حوزه تئاتر در این استان ابراز ناامیدی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازیگر سریال «سرزمین کهن» در گفت و گو با خبرنگار «تیتریک» با بیان اینکه وضعیت تئاتر البرز سخت و بحرانی است، گفت: این وضعیت برای هنرمندان تئاتر این استان و مخاطبانشان بد است. “

حمیدرضا معدنکن ادامه داد: مهمترین دغدغه هنرمندان تئاتر استان البرز این است که بتوانند به راحتی و بدون مشکل کار کنند.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان این نمایش هرگز درخواست کمک مالی نکردند، افزود: برای هنرمندان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بودجه ای در نظر گرفته اند یعنی اگر بخواهیم پولی را که برایمان است بگیریم. باید از هفت خان رستم بگذریم.» از 6 ماه تا یک سال پروسه ای را طی می کنیم و در نهایت معلوم نیست این پول را به ما بدهند یا نه.

مدنکن گفت: هنرمندان تئاتر در ایران کوچک فضایی را می خواهند که بتوانند به راحتی تمرین کنند و آنچه را که تماشاگران می توانند از آن استفاده کنند اجرا کنند.

وی گفت: وجود سالن مناسب و آبرومند برای اجرای تئاتر، وجود پلاتو تمرین برای تمرین از مهمترین مسائل هنرمندان این هنر در استان البرز و به ویژه شهر کرج است.

این هنرمند مهمترین موضوع را زیرساخت های لازم برای تئاتر می داند و افزود: از متولیان فرهنگی می خواهیم حمایت کنند. در دوره سلطنت، هیچ منطقه ای مانند هنرمندان، به ویژه تئاتر، متحمل خسارت نشد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: بارها به دلیل بی توجهی مسئولین، دست کم گرفتن هنرمندان، بی توجهی به زحمات ما توسط هیئت امنا، از اینکه وارد این حرفه شدم، نه تنها من که بیست ساله هستم، متاسفم. سال هاست و فکر می کنم به این استان افتخار می کنم و فقط این زبان وجود دارد، امثال من در این استان زیاد هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید