صنایع دستی می تواند به بازوی اقتصادی البرز تبدیل شود/ فروش آثار تولیدی؛ مهمترین دغدغه هنرمندان

ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790789

راشل رحیمی فروش آثار را مهم ترین موضوع صنعتگران البرزی دانست و گفت: اقدامات خوبی برای برگزاری نمایشگاه های موقت در استان انجام شده است اما این کافی نیست زیرا در ایران کوچک هنرمندان زیادی در این حوزه فعالیت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تولیدکننده فرش دستباف در گفت و گو با خبرنگار تیتریک با بیان اینکه صنایع دستی می تواند به بازوی اقتصادی البرز تبدیل شود، گفت: با اتخاذ سازوکارهای مناسب و کاربردی در آینده نزدیک زمینه ساز جهش اقتصادی و درآمدزایی از طریق معرفی و فروش می شود. محصولات صنایع دستی ارزشمندی را در این استان عرضه می کند.

راحیل رحیمی ادامه داد: دو حوزه تولید و فروش در حوزه صنایع دستی بسیار حائز اهمیت است و امروز تقویت این دو می تواند تحولی شگرف در اقتصاد هنر استان ایجاد کند.

وی افزود: توسعه صنایع دستی وابستگی به درآمدهای نفتی را کاهش می دهد و ایران کوچک هم از نظر تولید و هم از نظر فروش این ظرفیت را دارد.

این کارآفرین فروش آثار را مهمترین مشکل صنعتگران البرزی دانست و تصریح کرد: در خصوص برگزاری نمایشگاه های موقت در استان اقدامات خوبی انجام شده است اما این کافی نیست زیرا در ایران کوچک هنرمندان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. .

رحیمی گفت: این استان به دلیل وجود اقوام ایرانی از صنایع دستی متنوعی برخوردار است و در استان البرز هنرمندان مشهور و برجسته ای وجود دارند که در دنیا کم نظیر هستند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: البرز ظرفیت های زیادی در زمینه صنایع دستی دارد، تنها باید حمایت ها افزایش یابد تا شاهد رونق اقتصادی این هنر در استان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید