بدون نیاز به کار با صنایع دستی موقت زنجان / صنایع دستی بدون محدودیت ارائه می شود


ساعت: 19:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815290

معاون صنایع دستی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های موجود بازارچه های موقت صنایع دستی در مکان های گردشگری که مغازه کافی وجود ندارد راه اندازی می شود، گفت: این مغازه ها در قیدار راه اندازی می شود. ، طارم و سلطانیه اما نیازی نیست این بازارها در زنجان نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الناز خدای فرد در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه در استان زنجان حدود 500 مغازه صنایع دستی وجود دارد، گفت: توزیع مغازه ها در سطح شهر مناسب است و نیازی به ایجاد غرفه های صنایع دستی در سطح شهر در ایام نوروز نیست چرا که اگر گردشگر در شهر باشد، دسترسی آسان به مغازه وجود دارد. .

وی با بیان اینکه بازارچه های موقت در ساعات مشخص و برای مکان های خاص در حال ساخت است، افزود: نیازی به ایجاد بازارچه های موقت در سطح شهر نیست، زیرا در جایی که حضور گردشگران زیاد است بازارچه های موقت ساخته می شود اما جایی وجود ندارد. برای فروش، صنایع دستی.”

معاون صنایع دستی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های موجود، بازارچه های موقت صنایع دستی در مکان های گردشگری که مغازه کافی وجود ندارد راه اندازی می شود، گفت: دلیل استقبال بیشتر استان از گردشگران این است. ایجاد فروشگاه های موقت یکی از برنامه های اولویت دار است.

وی با اشاره به اینکه در مجتمع پارسیان که برای پذیرایی از مسافران و گردشگران استان انتخاب شده است غرفه های صنایع دستی ساخته می شود، خاطرنشان کرد: این مغازه ها در سایر مجموعه های گردشگری ساخته می شود و از سوی دیگر بیش از 30 مغازه وجود دارد. در زنجان فعال خواهند بود و افزایش مغازه ها فایده ای ندارد و استان مشکلی در تامین نخواهد داشت.

هادیفورد گفت صنایع دستی مانند چاقو، عسل، ملیله، چاقو و زیور آلات در فروش صنایع دستی در استان امسال متوقف شده است. ایام نوروز را داشته باشید.

وی با بیان اینکه 55 رشته صنایع دستی در استان وجود دارد و محدودیتی برای عرضه انواع صنایع دستی وجود ندارد، گفت: حدود 12 هزار صنعتگر در استان مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید