نگرانی هنرمندان تئاتر از وضعیت شکننده کرونا در آلبورگ/ هدف گروه‌های تئاتر استانی جشنواره تئاتر فجر

ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782915

علی زمانی گفت: هنرمندان تئاتر البرز با رعایت پروتکل ها و امکان تجربه ششمین اوج تاج به شدت نگران وضعیت شکننده هستند چرا که پس از دو سال اجراها در استان از سر گرفته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازیگر البرزی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: با گذشت دو سال امروز شاهد اجرای تئاتر با ظرفیت محدود در روستا هستیم.

علی زمانی ادامه داد: تمرین نمایشنامه نویسان برای آماده سازی آثارشان از جشنواره تئاتر فجر آغاز شد و تقریبا اکثر سالن های استان برای اجرا و تمرین پر شده است.

وی افزود: هنرمندان تئاتر با اجرا زنده هستند و دو سال را به سختی در تاج سپری کرده اند، حالا که روال عادی برگشته است، به شدت نگران قله ششم تاج هستیم.

این هنرمند گفت: هنرمندان تئاتر البرز از وضعیت شکننده رعایت پروتکل ها و احتمال تجربه ششمین اوج تاج بسیار نگران هستند چرا که پس از دو سال اجراهای روستایی از سر گرفته می شود.

زمانی گفت: بسیاری از هنرمندان تئاتر به دلیل تعطیلی دو ساله این هنر به نان شب نیاز داشتند و حاضر شدند برای تامین معاش خود و خانواده خود دست به هر کاری بزنند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: از همه مردم عزیز استان و کشورم می خواهم که نکات بهداشتی را رعایت کنند و تا کنده شدن تاج و تخت از ماسک استفاده کنند تا به دلیل نزدیک شدن به دهه مبارک فجر این نمایش های محدود در البرز تعطیل نشود. تئاتر تشدید شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید