ارسال ۷۴ اثر به دبیرخانه استانی سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی اصفهان


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905755

دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج استان اصفهان گفت: 74 اثر ارسالی از شهرهای مختلف استان اصفهان به دبیرخانه استانی سیزدهمین جشنواره تئاتر استان اصفهان توسط اساتید صاحب نام این حوزه بررسی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ فراخوان جشنواره سراسری تئاتر بسیج اواخر تیرماه امسال اعلام شد و کمتر مورد استقبال اهالی این هنر در استان اصفهان قرار گرفت.

دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج استان اصفهان ضمن تشکر از استقبال خوب مردم استان از این جشنواره، هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری در استان اصفهان را به گروه های فعال هنری شهرستان ها و شهرستان ها برشمرد. ایجاد بستر مناسب برای ارائه هنرمندان این عرصه و تولیدات هنری این گروه ها عنوان کردند.

خجت الله سطانی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با ابراز خرسندی از استقبال بسیار خوب هنرمندان اصفهانی در این مدت گفت: پس از فراخوان این جشنواره علیرغم همزمانی با جشنواره مقاومت در کشور، تعداد 74 اثر در قالب لوح فشرده در بخش صحنه و میدان اقصی نقاط استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان گفت: آثار ارسالی بیست و هفتم مهرماه به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج استان اصفهان توسط اساتید صاحب نام این حوزه همچون سید علیرضا بدری، حسینعلی عمادی و منصور. قربانی در دفتر این سازمان در مرحله است. بررسی شده و پس از اتمام این مرحله، اسامی گروه های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره اعلام می شود.

وی تصریح کرد: اواسط آبان ماه گروه های راه یافته به مرحله نهایی این رویداد در یکی از شهرهای اصفهان با حضور عموم به روی صحنه می روند و در نهایت آثار منتخب در بخش خیابانی و صحنه ای شرکت خواهند کرد. این استان مرحله کشوری به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارائه می شود.

دبیر استانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج استان اصفهان نیز از تکمیل مرحله استانی این جشنواره و اهدای جوایز به برگزیدگان این مرحله خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید