کرمانشاه میزبان جشنواره هنرهای مفهومی می شود/ ارسال 94 اثر به دبیرخانه جشنواره


ساعت: 18:51
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1854573

به گزارش روزبه حبیبیان، سومین جشنواره و نمایشگاه منطقه ای هنرهای مفهومی کرمانشاه با حضور هنرمندانی از استان های غربی کشور به زودی در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روزبه حبیبیان در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: سومین جشنواره و نمایشگاه منطقه ای هنرهای مفهومی با حضور هنرمندان استان های غربی کشور به زودی در کرمانشاه برگزار می شود.

رئیس انجمن طراحان گرافیک استان کرمانشاه این رویداد را مهمترین رویداد هنرهای تجسمی غرب کشور در سال جاری عنوان کرد و افزود: در صورت توجه مسئولان استان کرمانشاه را به قطب فعال هنرهای نوین در کشور تبدیل کنید.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این گونه جشنواره ها می تواند گامی بلند در جهت توسعه فرهنگی و آگاهی مردم کرمانشاه باشد، گفت: فراخوان این جشنواره در بهمن ماه سال گذشته منتشر و پس از بررسی 94 اثر ارسالی از سوی هیئت جشنواره، برگزیده شدند.

حبیبیان ادامه داد: 31 اثر از 26 هنرمند از 4 استان غربی کشور برای شرکت در بخش مسابقه پذیرفته شده است و این آثار به زودی در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

وی به موضوعات جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره در قالب موضوعاتی همچون خشکسالی، محیط زیست، آسیب های اجتماعی و سایبری و … برگزار می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه مبدع و برگزارکننده جشنواره هنرهای مفهومی کرمانشاه است و معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از این رویداد در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی حمایت کرد.

دبیر سومین جشنواره هنرهای مفهومی کرمانشاه با اشاره به اینکه ویدئوآرت، پرفورمنس، اینستالیشن و آرت های محیطی از بخش های مختلف جشنواره است، یادآور شد: این نمایشگاه و جشنواره در سال های 97 و 98 نیز در کرمانشاه برگزار شد.

وی اسامی پذیرفته شدگان این مسابقات را به شرح زیر اعلام کرد: ابراهیم ادوای، سارا حیدریان، پاریس وکیلی، مهسا هورامی، امیررضا سروش، سارا هدادی، زهرا ترکی، یوسف میرزایی، سیمین رحیمی، جلیل سیف، حسین شهسواری، شهر دله کرا، سعید. خواجوند نیک، الناز یار بازو تبریزی، محمدرضا کماسی، مینا محمدی، سارا عسگری فرد، میثم شریف میرانی، سعید دولتی، مریم درخشان فر، منا مردانی، مژده خدیارد، سمیرا عس.

دیدگاهتان را بنویسید