205 اثر به دبیرخانه جشنواره مرصاد ارسال می شود / اختتامیه 7 دی ماه برگزار می شود.

ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793922

معاون هنری اداره کل جهت‌گیری اسلامی کرمانشاه اعلام کرد؛

مهدی ربانی نژاد از ارسال 205 اثر از 27 استان کشور به دبیرخانه جشنواره مرصاد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی ربانی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز از ارسال 205 اثر از 27 استان کشور به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد در چهار بخش تئاتر خیابانی، نمایش صحنه ای، نمایشنامه و نمایشنامه خوانی برگزار می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در کنار نمایشنامه خوانی که گستره آن استانی است، سایر بخش ها در سطح ملی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های جشنواره تئاتر مرصاد که امسال برای اولین بار برگزار شد، بحث گستردگی جشنواره در کشور بود که با استقبال هنرمندان سراسر کشور مواجه شد.

ربانی نژاد گفت: بخش نمایش به صورت غیرحضوری و زنده در اینستاگرام برگزار شد و گروه های شرکت کننده 15 دی ماه به صورت حضوری به داوران ارائه می شوند.

وی گفت: در بخش صحنه 74 اثر از سراسر کشور در قالب فیلم به دبیرخانه ارسال شد که 10 اثر برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره ارائه شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: این آثار به صورت حضوری در روزهای 13 و 14 دی ماه با حضور داوران در اسلام آباد غرب اجرا می شود.

ربانی نژاد گفت: آذرماه 1400 اختتامیه بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی و اجرای صحنه ای جشنواره تئاتر مرصاد برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی افزود: بخش اجرای خیابانی جشنواره تئاتر مرصاد به صورت حضوری و در فضای باز در اسلام آباد و شهرستان ها در اسفندماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید