ارسال 60 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر سردار آسمانی / ما هنرمندان پای انقلاب هستیم

ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921950

در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی؛

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مصطفین در جوار مزار حاج قاسم برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی امشب با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از هنرمندان برگزار شد. نزدیک مزار سپهبد شهید سلیمانی

محسن روحی گفت: شخصیت حاج قاسم به قدری جذاب است که هنرمندان مجذوب این شخصیت شده اند و همه علاقه مند به خلق آثاری در این زمینه هستند.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه میزبانی هنرمندان در این عرصه برای ما افتخار است خاطرنشان کرد: می توانیم در حوزه رفتارهای متفاوت شهید سلیمانی در حوزه فرهنگی محتوا تولید کنیم. و ما بر حاج قاسم واجب هستیم این سالک باید بسم الله کاری کند.

کاظمی تبار دبیر چهارمین جشنواره سراسری تئاتر آسمانی با بیان اینکه بیش از 60 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: 30 اثر از 23 شهر برگزیده شده است که این آثار از شهرهای مختلف کشور هستند. کشور از جمله لردگان، زاهدان، ساری، ایلام، دهلران، بوشهر، آبادان، کرمان و …

وی بیان کرد: این جشنواره سرآغاز بین المللی شدن جشنواره تئاتر سردار آسامانی است و هنرمندان سراسر کشور با حضور خود در این جشنواره مهر تاییدی بر امنیت کشور زدند که با جان و دل در تلاش هستند. دلسوزی و فداکاری در راه حق.

کاظمی تبار خاطرنشان کرد: هنرمندان در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و افتتاحیه چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی بر سر مزار شهید سلیمانی برای تجدید میثاق با آرمان های صلح و شهادت حضور یافتند. اینکه بگوییم مهم است ما خالقان پای انقلاب هستیم و راه حاج قاسم را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید