358 اثر به دبیرخانه جشنواره علامه حلی در استان مرکزی ارسال شد

ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795296

حجت الاسلام مرادی از ارسال 358 اثر به دبیرخانه خبر داد و گفت: 52 اثر از بین آثار رسیده انتخاب و وارد صحنه کشور شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمود مرادی، معاون پژوهشی حوزه علمیه استان مرکزی و دبیر جشنواره علامه حلی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص اختتامیه این جشنواره گفت: در این مدت در مجموع 358 اثر از جشنواره ارسال شد که از این تعداد 52 اثر استانی برگزیده و به مرحله کشوری راه یافتند و استان مرکزی رتبه اول ارسال کننده برگزیدگان را دارد. آثار به مرحله کشوری 16 اثر برگزیده متعلق به خواهران و 36 اثر متعلق به برادران است.

وی افزود: رشد کمی و کیفی جشنواره از ابتدا تا انتها افزایش چشمگیری داشته است و خوشبختانه حوزه های علمیه استانی از توانمندی ها و ظرفیت های علمی و پژوهشی خوبی برخوردار هستند که می توان در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی به آن دست یافت.

مرادی بیان کرد: طلاب جوان زیر 35 سال با رویکرد علمی و پژوهشی می توانند در زمینه مشکلات کشور مقاله تهیه کنند و یکی از اهداف جشنواره علامه حلی استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه برای حل مشکلات کشور است که مقدمه ای است. به این کار در حال ایجاد گفتمان در این زمینه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره علامه حلی شوه علیرغم وجود بیماری های عروق کرونر با استقبال خوبی از 227 برادر و 131 نوار نقاله ارسالی خواهران مواجه شد و رتبه بندی ها نشان دهنده افزایش کیفی در سطح مقالات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید