راه اندازی دبیرخانه علامه حسن زاده آملی / ترویج سبک زندگی علامه ذوالفنون

ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781189

این را رئیس ستاد یادواره علامه حسن زاده آملی اعلام کرد.

جلیل مرتضوی گفت: تا اولین سالگرد علامه در نظر داریم با راه اندازی دبیرخانه و جمع آوری خاطرات، تعاملات و نوشته ها آن را به صورت کتاب افتتاح کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی سه شنبه شب در نشست خبری با گرامیداشت اربعین علامه حسن زاده آملی اظهار داشت: فردا با حضور طلاب علامه و خانواده ایشان و میهمانانی از سراسر کشور مراسم گفت و گو محوری در مصلی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مراسم خودجوش در مساجد و حسینه ها برگزار می شود، افزود: روز پنجشنبه مراسمی محدود به مناسبت اربعین علامه در روستای ایرایی برگزار می شود.

رئیس ستاد یادواره علامه حسن زاده آملی به بیش از 200 عنوان کتاب از علامه اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه تنها 90 عنوان از این کتاب ها منتشر شده و 110 عنوان هنوز منتشر نشده است که همگی از ارزش علمی بالایی برخوردار هستند. “

وی به بیان ویژگی های علامه، مردمی و سیره اخلاقی دینی وی پرداخت و خاطرنشان کرد: از ویژگی های اخلاقی علامه هر چه بتوانیم بگوییم بسیار محبوب بودند، ایشان سبک زندگی دارند که باید در کشور ما نهادینه شود. و شهر ما.”

امام جمعه آمل گفت: تا اولین سالگرد علامه در نظر داریم با راه اندازی دبیرخانه و جمع آوری خاطرات، تعاملات و نوشته ها آن را به صورت کتاب افتتاح کنیم.

وی از برگزاری کنگره بین المللی به مناسبت اولین سالگرد عالمه خبر داد و گفت: در نظر داریم برای ارتقای سبک زندگی و درجه علمی این عالم بزرگ، کنگره بین المللی علامه برگزار کنیم.

مرتضوی ادامه داد: عالمه مایه خیر و برکت است، ما بدهی معنوی عظیمی به این عالم توحیدی داریم و باید سیره آن که مسیر دینداری در جامعه بود در جامعه تسریع شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما ترویج سبک زندگی علامه است، گفت: برنامه های متعددی را تا سالگرد برنامه ریزی می کنیم و هدف ما اجرای سبک زندگی علامه است که بی نظیر است و برای ما درس عبرت است و این عمل قطعا باعث می شود. جامعه خود را از ناهنجاری ها نجات دهد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید