روح آیت الله علامه حسن زاده آملی به ملکوت اعظم پیوست

روح ، آیت الله علامه حسن زاده آملی دقایقی پیش به پادشاهی عالی پیوست.

بر اساس نزدیکان آیت الله حسن زاده آملی می گویند که وی صبح امروز به دلیل عارضه ریوی در بیمارستان بستری بود و متأسفانه چند ساعت پیش. دارفانی خداحافظی کرد.

آیت الله حسن حسن آملی در اواخر سال 1307 هجری قمری متولد شد 1347 قمری برابر است با 1929 AD در (IRA) از توابع لاریجان آمل در جهان دیده می شود افتتاح. نام اصلی ترین آن حسن بن عبدالله طبری آملی معروف به حسن زاده است.

وی در این دوره که شش سال در حضور علمایی چون: آیت الله میرزا ابوالقاسم به طول انجامید ، مبانی حوزه و علوم را که در بین علمای مسجد جامع آمل رایج است ، فرا گرفت. فرسیو، آیت الله گراوی، آقای شیخ احمد اعتمادی ، شیخ ابوالقاسم رجایی لتیکوهی، شیخ عزیزولا طبرسی و مرحوم عبدالله اشراقی از این امتیاز استفاده کردند.

سپس در سن 22 سالگی و در ماه سپتامبر 1329 او به تهران رفت و از محضر آیات استفاده کرد: میرزا ابوالحسن شعرانی ، حاج میرزا مهدی الهی قمشه ای ، حاج شیخ محمدتقی آملی ، میرزا ابوالحسن رفیعی قزوینی ، شیخ محمدحسین فاضل تونی ، آقا میرزا احمد احمدوا و سیاح

3902035 خبر خاکستری

در سال 1342 به کوم رفت و از علامه سید محمد حسین طباطبایی و برادرش سید حسن طباطبایی و آقا سید مهدی قاضی طباطبایی بهره برد. از امسال ، او در درس ، بحث ، تحقیق و تحقیق در حوزه علمیه کوم شرکت کرده است.

اولین کار او تصحیح و عربی سازی بود متشکرم نصاب السبیان E و پسندیدن نوشته های کلی را می توان به پنج دسته تقسیم کرد: نوشتن مستقل ، نظرات، زمینه ها و نظرات جداگانه ، تصحیح آثار دیگران و پایان نامه ها.

آیت الله حسن زاده آملی ، آثار مهم فلسفی و عرفانی مانند شر منظوم ، اشارات ، اسفار اربعی و شر فوسوس وی در چندین دوره به آموزش کیاسری پرداخته است. او همچنین حدود 17 سال است که ریاضیات تدریس می کند.

آژانس مهر درگذشت این دانشمند و عارف وارسته را صمیمانه تسلیت می گوید.

دیدگاهتان را بنویسید